~ Vecka 40. Fångarna i bubblorna. ~

Denna vecka blir det en efterlängtad favorit. Nämligen fångarna i bubblorna! :)
Fångarna i bubblorna är en roliga vecka fylld med massvis utav utmaningar var dag!
 
För er som missat så har också Sara Highyard blivit klubbledare!
 
 
♣ Aktivitet ♣
♣ Tid ~ 18.00.
♣ Samling ~ Cirkusen.
♣ Information: Idag blir det ett fartfyllt event där eran snabbhet och smarthet står på spel. Jag kommer nämligen säga en plats, när jag sagt platsen så ska ni så fort som möjligt springa till platsen och försöka hitta mig. (Jag kommer att vistas synligt.) och om du hittar mig så bjuder du in mig i en grupp! Det kluria är att platsen bokstäver har blivit omkastade och därför ganska svåra att lösa! SÅ den som alltså först listar ut platsen omkastade namn och som först bjuder in mig i grupp får 3 poäng. Vi kommer totalt köra 7 platser att hitta, på slutet av tävlingen räknar jag ihop allas poäng och utser vinnaren på plats. Lycka till!
Det är ej tillåtet att ta transport, färja, luftballong eller linbana. Inte heller bjuda in i grupp via chatt eller hemringning.
 
Ledare: Sara Highyard.
 
♣ Aktivitet ♣
♣ Tid ~ 17.30.
♣ Samling ~ Fårhagen i Firgrove, där vi hör hemma ;)
♣ Information:
Medtag: Vita och röda kläder, tävlings outfit. Snabb häst!
Övrig information: Dags för lite utmaningar! Tre stycken lagtävlingar! Vi kommer köra dessa nedanstående utmaningar!

    •    Stafett! Dino har bestämt en bana vid Firgrove med 3-5 stationer (inkluderat start och mål), beroende på hur många i laget det är, dock är det en lika lång sträcka, ingen fara! En helt vanlig stafett tävling, eller? Vi kommer att köra med hästar, dock får man bara trava! Och varje gång du kommer till nästa station och ska skicka vidare nästa person, så måste du skriva ”SPRING” i klubbchatten! När h*n väl är påväg till nästa så kan du galoppera iväg till startplatsen!

    •    Hästhögen! I mitten av en bro, eller iallafall en rak sträcka, så ska ni ställa era hästar i mitten med bakdelen mot eran sida av bron/sträckan. När Dino har räknat ned till 0, och skrivit SPRING, så ska ni springa och ta eran häst, vända om och galoppera så fort som möjligt och ställa er utanför startlinjen! Det laget som kommer över linjen först vinner!

    •     Vem, vad, var? Nu kommer ni spridas ut lite. Dino kommer att beskriva 7 olika ting. Antingen en plats, en npc/spelare, eller en sak i spelet! Ni ska då i grupp diskutera vem, vad eller var det är och skriva det i chatt! Första person som skriver rätt får poäng för laget!


Vilket lag vinner? Det får vi se då! Lycka till!
 
Ledare: Gabrielle Lionheart.
 
 
♣ Aktivitet ♣
♣ Tid ~ 19.00.
♣ Samling ~ Jorvikstallets Arena.
♣ Information: Detta event kommer gå ut på att hitta min vän Zelda som kommer springa runt på Jorvik, jag kommer under tiden ge er ledtråder. Den som tar henne först vinner. Mer information på plats!
Medtag snabba kläder o snabbhäst för bästa prestanda!
Ledare: Esmeralda Mistfield
 
♣ Medlemsaktivitet ♣
♣ Tid ~ 15.00.
♣ Samling ~ Steves gård.
♣ Information: Idag ska vi ha enlevlingstävling! Alla kommer med en häst som behöver levlas så utgår vi ifrån Steves gård och alla gör alla lopp på egen hand. Den som är först tillbaka har vunnit tävlingen. Dom enda relgerna är att man måste göra alla lopp och att man inte får ta transport eller ringa hem. Men däremot får man ta färja, linbana och luftballong.
Det må vara lite orättvist med olika hästarnas levlar, meeen. Det gäller och ta smarta vägar eller hur? ;)
Ledare: Nichole Silverheart
 
♣ Aktivitet ♣
♣ Tid ~  18.00 19.00
♣ Samling ~ Jarlaheim Fontänen
♣ Information: Detta event kommer bestå av två lag som tävlar mot varandra i 3 olika utmaningar.
Utmaning 1 kommer vara en stafett som går runt inne i jarlaheim. denna kommer genomföras utan  häst.
Utmaning 2 kommer vara en gissartävling, jag kommer att beskriva en npc som finns inne i Jarlaheim och ni ska gissa tillsammans med er grupp vilken de är.
Utmaning 3 kommer vara en jagalek, lag 1 kommer vara lag vit och lag två lag svart, om vi säger att jag är vit och en från de svarta tar mig, så blir jag svart. Tillslut så kommer alla vara med i ett lag och då vinner de laget.
Ta med en svart och vit tröja, får ha någon detalj. Mer informantion på plats!
Ledare: Esmeralda Mistfield
 
Inställt
♣ Aktivitet ♣
♣ Tid ~ 19.00.
♣ Samling ~ Klubbhuset.
♣ Information: Dags för veckans möte! Men gärna med roliga o nya idéer till nästkommande vecka! Även önskemål/klagomål! :)






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback