HOPPNINGEN LÖRDAG KLOCKAN 15.

Hopptävling börjar med att rida banan 15.00 (banan kommer visas två gånger i RH på lördagen)sedan förväntar jag mig att vi kan börja värma upp hästarna klockan 15.20 och 15.30 ska vi köra igång tävlingen! . När det är över beror på hur bra det går osv 
 
 
Jag har med tänkt såhär att jag vilja gärna att ni anmäler er till denna tävling alltså är dagens event ej obligatoriskt.
Anmäler gör ni via kommentar här,mejl via sso eller klubb/vän chatt :). 
 
En anmälning går ut på att du skriver ditt hela sso namn & din hästs namn jag skriver upp det och du får ett start nummer :). 
 
Det kommer vara två banor en enklare och en svårare. Den första är en utslagning och endast dem två bästa kommer tävla på den svåra banan och det gäller och ha bra minne när det gäller den svåra. :) 
 
Du får 2 chanser och börja om ifall du tillexempelt tar fel väg (obs endast vid den sista tävlingen)
här kommer dem två bilderna :). 
 
Detta är bana nummer 1 :) jag har märkt nu att jag glömt skriva ut start och mål på denna bana men starten är alltså det sträcket som börjar närmast utgången/ingången :) den vänstra alltså! :)
 
detta är en ''enkla'' banan eller ja utslagnings banan den med bäst tid vinner :). 
 
OBS tar ni fel väg blir ni diskade. :)
 
Detta är bana nummer 2.. rätt klurig så det gäller och ha bra minne. :)
Starten är alltså ettan :). 
 
 
Denna bana kommer dem två bästa att få slåss på,eller ja ge allt på! :) 
Som sagt,tar man fel väg har man 2 gånger på sig att börja om :). 
Det är meningen att banan ska vara svår för att spänningen ska stiga. 
 
OM nu båda skulle misslyckas alla gånger så kör man på en valfri bana  alltså baronessas banor :). 
Så,är det några frågor? ställ dem här eller på sso 8D
 
kram jenny & lycka nu till!






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback