Förlåt

Hej!, ber om ursäkt tusen gånger om för mitt hemska bloggande. Men nu har jag haft sommar skola i snart 2 veckor. Och jag har inte alls hunnit blogga då jag kommer hem och är helt slut. Har där med inte kunnat tidsinställa något heller. Och nu på fredag kommer jag åka iväg för att vara ledare för finska kyrkans sommarläger så då ska jag dit och vara borta hela fredagen och hela lördagen. Kommer hem på söndag men osäker på vilken tid på söndagen. Så jag kommer missa en del denna veckan men hoppas ni förstår. Vi har nu också gjort en storstädning i klubben och har nu 10st lediga platser och vi har fått en kön som vi hunnit skapat upp igen.. (suck jag gillar inte att ha kö <.<) Men finns fortfarande drygt 7st lediga platser kvar. Brooke Highland kommer ta hand om Babysoul & Esther Nightforest kommer ta hand om Skywalker (mitt nya accunt) medans jag är borta :). 
 
Men nu när jag är ledig från skolan (onsdag) kommer jag tidsinställa en hel del inlägg så att ni har något att läsa :). 






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback