~ Vecka 1. Vintervecka ~

Välkommen till en ny vecka och ett nytt år dessutom.
På mötet så var det rensning och flera underbara medlemmar kickades tyvärr, men med det sagt får vi ju in lite nya medlemmar, hääärligt!
Över till veckan - Vi tänkte ta vara på den korta tiden som snön är här och ha en vintervecka. Mysiga uteritter, snölekar u name it.
 
~ LEDIGT ~
♠ Aktivitet ♠
♠ Tid  ~ 19.00
♠ Samling ~ Dinodalen Nic
♠ Ledare ~ Esmeralda Mistfield
Informantion: Idag så ska vi rida en uteritt, med korvgrillning.
Så korv, varma kläder, köldtålig häst behövs.
 
♠ Aktivitet ♠
♠ Tid  ~ 19.00
♠ Samling ~ Steves paddock
♠ Ledare ~ Samantha Skywater
Informantion: Idag ska vi leka kurragömma, alla vet nog hur det går till, men ifall att så tar vi några regler på plats.

♠ Aktivitet ♠
♠ Tid  ~ 19.00
♠ Samling ~ Steves paddock
♠ Ledare ~ Sara Highyard
Informantion: Hitta mig! Jag kommer att gömma mig under några koordinater (t.ex. X 179 Y 228). Efter jag sagt vart jag exakt gömmer mig ska ni så fort som möjligt springa till det stället, försöka att hitta mig och ställa sig i mig - då avslutas omgången och den som först hittade mig får poäng, efter några omgångar avslutas tävlingen och personen med mest poäng vinner.
 
♠ Aktivitet ♠
♠ Tid  ~ 19.00 Flyttat till 19.30
♠ Samling ~ Dinodalen Nic
♠ Ledare ~ Esmeralda Mistfield
Informantion: Idag så ska vi rida en uteritt, med korvgrillning.
Så korv, varma kläder, köldtålig häst behövs.
 
 
 
♠ Aktivitet ♠
♠ Tid  ~ 19.00
♠ Samling ~ Nya Hillcrest Stallet
♠ Ledare ~ Rose Highlee och Stacy Bunnyheart
Informantion:
 Skypekväll. Mer info på plats.
 
 
♠ Aktivitet ♠
♠ Tid  ~ 19.00
♠ Samling ~ Klubbhuset
Informantion: Dags för klubbmöte, ta med ett glatt humör och flera ideer.
 






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback