~ Vecka 5. Western. ~

Hej allihopa. Först vill jag bara ursäkta för att schemat kommer upp otroligt sent. Men jag (Jen) har mått otroligt dåligt sedan fredags och har inte haft orken till någonting under helgen. Så jag och Guldis har bestämt att denna veckan kommer att bli ledig från våran sida. Vi kommer komma tillbaka med western vecka 6. Men Samantha kommer ha 3st aktiviteter denna veckan plus mötet på söndag! Så har kommer veckans schema.
 
Hoppas ni förstår oss! / Jen & Guldis.
 
• Samling: Marleys.
• Tid: 18.00.
• Information: Vem är snabbast?
Ni kommer att få en viss tid på er att rida igenom Barrel race och den som är snabbadt vinner. Ta med snabba kläder och häst! Jag kommer även bedömma en fin westernoutfit så ta med en snabb och snygg!
 
• Samling: Fort Pinta vid stallet.
• Tid: 18.00.
• Information: De var så roligt på förra frågeslingan att vi kör igen. De kommer handla om allt möjligt som är om sso och western.
• Samling: Landon.
• Tid: 19.30.
• Information: Leta hästar! Nu ska vi leta efter hästar. Ta med er lassot!
 
• Samling: Klubhuset.
• Tid: 16.00.
• Information: Möte.
 
 
 
 



Skulle jag få kunna gå med i DBC? Snälla <3

2015-02-11 » 19:36:01



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback