~ Allt klart. Nu bär vi av. ~

Som de flesta redan vet så äger DBC träffen i Stockholm den 15 Juni, från klockan 12.00 - 17.00.
Både Jenny Snowhill & April Starwood kommer finnas tillgängliga på träffen. Men, innan jag radar upp vad som kommer ske är det dags för föräldrar information!
 
De flesta, upp till 97% i DBC är under 18, vilket betyder att ni har en målsman som ska skriva under en massa skolpapper och sånt. Det gäller även nu, för er som är intresserade att komma måste era föräldrar höra av sig till Jenny Snowhill. Via SMS eller hotmail. De kan även ringa till mig, men det är inte alltid jag kommer kunna svara. I värsta fall kan man lämna ett röst meddelande. Vad ska då innefatta i bekräftselsen över att få komma?
 
Jo, dina föräldrar ska då bekräfta att du får komma till Stockholm den 15 Juni, lämna över ett telefonnummer som jag & April kan nå dem på ifall någonting händer och även din spelkaraktärsnamn. Allt detta gäller för precis allihopa som är under 18 år.
 
När kommer man kunna anmäla sig?
Jo, du kan från och med den 10 Maj fram tills den 10 Juni, alltså en hel månad på dig att anmäla dig till träffen.
Om du efter den 10 Juni vill anmäla dig, eller är ny i DBC som vill komma så kan vi göra undantag. Så länge jag har alla papper och nummer klara 48 timmar innan träffen.
 
Är jag välkommen?
Precis alla DBCare är välkomna till träffen, oavsett om du är ny eller gammal. Ju mer som kommer ju roligare blir det. :D Det är självklart inget tvång att komma om du inte vill. Och ifall du har med dig en kompis som spelare sso men inte är med i DBC så kan du självklart ta med din kompis som stöd. Ifall du inte vill åka själv. Men då gäller samma sak för din kompis, att anmäla sig till träffen och jag måste vet isåfall den 10 Juni ifall man ska ha med sig någon utanför DBC. Tar man med sin mor eller far eller någon annan släktning så behöver dom bara nämna de i bekräftelse mailet,sms,samtalet eller röstmeddelandet. 
OBS ~ Detta är i första fall endast för DBCare. Så, ni som inte är med i DBC eller är gamla DBCare som lämnat eller åkt ut kan ni tyvärr inte komma. Ifall ni nu inte åker med någon som är med i DBC. Som jag skrev tidigare.
 
Varför måste mina föräldrar bekräfta?
Jo, eftersom att jag och April kommer ha ansvaret för er som kommer så vill ju vi kunna veta till 100% att du får komma, och inte bara smiter iväg hemifrån utan tillåtelse. Därefter ifall någonting skulle hända vill vi ju kunna nå ut till dina föräldrar.
 
Vart ska man bekräfta?
Som jag skrev tidigare så kan man maila,smsa,ringa eller lämna ett röstmeddelande.
Men, vad är det för krav på allt detta?
Jo, ska man maila så får det inte komma från din egna mail, eller sso mail utan dina förälders privata mail. Så att jag kan lita på att det verkligen är rätt.
Mailen ni SKA maila till är [email protected] Det är då min SSO mail.
Ifall era föräldrar vill ha min privata mail så kan det fixas, men jag hänvisar alltid mina sso mail,nummer innan mitt riktiga då jag inte vill att alla ska få reda på vad jag har. Och till sist, det numret ni kommer kunna nå mig på, även när om ni kommer sent till event, inte kan komma osv. Denna telefon har jag tillgång till varje dag.
Vardagar ~ 16.00 - 22.00.
Helger ~ 15.00 - 00.00.
Detta kan variera beroende på vad jag gör om dagarna. Men oftast är jag tillgänglig.
Numret är ~ 072 860 39 90 och min operatör är Comviq. Jag kanske inte alltid kan svara på allt jag får.
Eftersom att jag har kontantkort till denna telefon och pengarna tar slut väldigt fort. Jag har även skapat en kik för er alla som vill nå mig. ~ JennySnowhill är då min sso kik.
 
Vart ska man mötas?
Vi kommer samlas runt 12.00 ~ 12.30 i  Humlegården.
Vet man med sig att ens tåg,skjuss ect kommer lite senare än 12.30 så får man höra av sig tidigare så vi inväntar alla.
 
Här är kartan från Stockholms Centralstation till Humlegården. Även länken så ni kan gå in och titta själva och en bättre bild så klicka där --->  ~ KARTA TILL HUMLEGÅRDEN ~ 
Men, ni måste ändra kartans destination. Det står - Stockholm centralstation till humlegården.
På A ska det stå Stockholm centralstation
På B ska det stå Humlegården Stockholm
Jag kommer att först och främst försöka ta skjuss ned till Stockholm, om det inte funkar kommer jag att ta ett tåg som går 10.54 och är framme 11.52. Därefter så kan alla som kommer vid 12.00 att gå gemensamt med mig till humlegården.  Om det är fler frågor är det bara att kontakta mig. (Jenny)
 

Vad bör jag ta med mig?
Ta med glatt humör, pengar för mat och möjligen en picknik korg och filt. c;
Även om det låter lite gammaldags så vore picknik sjukt kul, och eftersom att vi kommer spendera en stor del utav tiden vid humlegården att lära känna varandra på nytt vore det väl kul att kunna äta någonting.
 
Vad ska vi göra för någonting?
Vi ska som sagt lära känna varandra på nytt, ta fram lite lekar. Namnlekar t.ex försöka gissa vem som är vem oså.
Och sedan ville ju vissa ut och äta pizza. Men, vi får se hur vi gör med pizzan då det kan bli väldigt många eller väldigt få. Så, vi får helt enkelt spåna vidare på vad vi kan göra.
 
Måste man vara där från 12.00 till 17.00?
Nej, det är klart du inte måste. Ett måste är dock att du samlas vid senast 12.30 om du kommer senare bör du kontakta Jenny om det, så ska vi se vad vi kan göra. Men, du kan självklart åka hem när du vill. Jag kommer vara där till 17.00. Och för alla som åker tåg hem kommer jag försöka se till att ni sätter er på tåget innan jag åker hem. Så att alla verkligen är på rätt tåg påväg åt rätt håll!
 
 
Har du några fler frågor tveka att inte kontakta oss! 
Detta är då basic information om dagen. Och har ni mer frågor eller förslag så bara säga till.
Jag råder även er som har svårt att övertala er föräldrar om detta inlägg. Så de får läsa om kvällen och kanske inser att det är seriösare än vad det låter när man själv förklarar! :D 
 Jag hoppas vi ses den 15 Juni! 
 
 
 



Hej!
Det låter väldigt kul.
Själv är jag inte med i klubben.
Men för dom som är med är det väl jätte roligt!
Själv tycker jag att det är fantastiskt att du/ni väljer att även göra något utanför datorn, kunna träffa dom och lära känna dom.
Det är stoort plus för dom som är med. Och kan träffa sina klubb ägare på riktig! Jag menar, det är inte alla klubbar som gör det.

Väldigt bra idè av du/ni!

MVH

Tilda Southborn

2014-05-10 » 11:20:34

Kan tyvärr inte komma på träffen....:( bor 7 timmar bort från Stockholm.. :3

2014-05-17 » 18:04:19



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback