~ Prisbox ~

Prisbox? vad i sjutton gubbar är det kanske du undrar nu. Jo min godevän, det ska jag förklara för dig. :D 
Som medlem i DBC kommer du att nu kunna välja ditt egna pris när vi har event. Om det står - valfritt pris - som vinst på eventet såklart. Men, vadå kommer jag kunna få välja 1000sc!? :o
Nej, det kommer du inte. Och det är då prisboxen kommer till hand, du kommer få välja mellan några olika alternativ på priser! :D  Och, priserna du kan vinna är då!
 
Såhär är det också, i vissa event kan man samla pinnar. Dessa pinnar kan du köpa vissa saker i prisboxen! 
Dina pinnar kommer föralltid vara dina, tills du köpt upp dom!
 
 
Har du någonsin drömt om ett helt eget event?, i så fall är detta pris någonting för dig. Du kommer att kunna planera in allting i minsta lilla detalj. Även bestämma om du själv ska hålla eventet eller klubbägaren. Tillsammans med klubbägaren diskuterar ni in rätt dag och tid för detta event. För endast 50 pinnar!
 
 
 
Och våran alldeles egna ridlärare erbjuder er alla en privatlektion för 150 pinnar. Hur kul vore inte det? få hjälp och tips till att bli en bättre ryttare! :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



hej jen jag måst abara säga att på torsdag så ska jag åka bort till kalskrona kommer ej kuna vara inne min syrra tar hand om mitt konta medans så att du vet kommer ej kuna vara med på möten och de

2013-10-22 » 20:38:41



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback