Halloween Vecka V.44.

Nyheter denna vecka är att April är tillbaka som klubbägare, dessvärre kommer hon inte göra lika mycket som förr osv. Utan mer hjälpa till med fantasin, så jag kommer sköta det praktiska och hon som inhoppare ifall att någonting skulle hända!
 
Aktivitet 
 
Samling - Arenan.
Klockan - 19.00.
Ledare - April Starwood.
Dags för lite dressyr träning som jag vet några har tjatat om. Men, eftersom att Jen inte tänker hålla sånt så fixar app det :D 
Det ni bör ha med er är en halloween outfit (så gott som det går.) och möta upp April vid Arenan som är vid Jorviksstallet. Där kommer ni gå igenom vad ni ska göra!
 
 
 
 
 
                                                              LEDIGT 
 
 
 
 
 Aktivitet 
 
Samling -
Klockan -                                                 UNDER UTVECKLING
Ledare - 
 
Aktivitet 
 
Samling - Mrs Pike. 
Klockan - 20.30.
Ledare - Jenny Snowhill.
 
Slenderman!!! :O
 
Hur går slenderman till?

En person är slender, och resten är småbarn. Slender får kortgaloppera hela tiden, tills den ser en person, då får den springa fram till den personen och försöka bjuda in den i grupp.  'Småbarnen' får bara trava tills dem ser slender. Blir man sedd utav Slender så är man så gott som död. Så det går ut på att vara kvar längst inne i Gröndal utan att bli sedd utav Slender. Men, om du är ensam så får du endast TRAVA i skogen, och slender får BARA KORT GALOPPERA. Så, detta kanske blev en rörig instruktion. Så vi tar ett exempel.
 
Jag jenny är slender och April är helt vanlig. April får endast trava runt i skogen, och jag får kort galoppera. Men, om april ser mig i skogen får hon springa iväg lite ifrån mig. Men om jag ser att hon springer iväg eller ser henne innan hon ser mig så får jag springa emot henne och mitt uppdrag är att fånga henne i en grupp. Då är hon död. Men, om hon springer ut från skogen INNAN jag bjudit in henne i en grupp, då har hon chansen att få köra igen senare. Då vi kanske kör olika ronder. Men, det gäller att vara kvar längst inne i skogen utan att bli sedd. Slender ska även säga till när en person är fångad eller utjagad från skogen, så att inte ni luras med varandra. 
 Aktivitet
 
Samling - Steves paddock.
Klockan - 20.00.
Ledare - Jenny Snowhill.
Dags för lite halloween disco, vi kommer köra lekar, berätta historier, ha kul och gud vet vad. Ha gärna med er en halloween outfit! :)
Event 
 
Samling - Dew's farm.
Klockan - 21.00.
Ledare - Jenny Snowhill.
 
Dags för lite spökhistorier, ha gärna en var. Även utställning för bäst halloween outfit kommer koras. Vi kommer köra lite lekar och avsluta med vem som kan stanna kvar på Dew's farm längst. Vinnaren får valfritt pris!
 
Samling - Jalrsgravvalv.
Klockan - 16.00.
Ledare - Jenny & April.
 
 
 
 
 
 
 






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback