Kalaset.

       
Hej, det är många som frågat om dem får komma på dbc's kalas även fast dem inte är med i klubben. Och jag tänkte svara på detta en gång för alla! :D 
 
Klart ni får komma på vårat party, inga tvivel! :D Men, har även sagt att ni kanske inte hör det vi säger. :)
Ni är varmt välkomna, om det blir allt för många kommer vi deffenetivt att hålla partyt i säg chatten istället! :)
Ta gärna med vänner, så kanske vi ses. c; 
Vinter awarden vi hade och dess vinnare! :D
 
 
 
Vilka blir årets vinnare? 
 



jag vill vara med när är det?

2013-05-31 » 07:24:56

Jag kan inte vara med ;___; har dataförbud och får inte kolla förenas imorgon ;__; Vill så gärna komma ;-;

Mvh Vilda den vilde

2013-05-31 » 18:31:21

Hej,jag vill gärna bli uppskriven på kö listan om det e okej :D

2013-06-01 » 16:28:22



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback