Veckans schema v13

      
 
Veckans tema vart ridskole tema!
Det betyder att hela denna vecka kommer ni att få ridlektioner. På lördag kommer ni få ett protokoll ungefär.. eller ja en slags bild ni sedan ska fylla i. Detta kommer ha en del frågor ni ska besvara och ni ska sedan skicka det till mig och april när ni väl svarat på frågorna. Genom att svara på dessa frågor kommer du ha chansen att påverkar DBC och troligen en stor del av DBC 1års dag. Ni ska skicka bilden antingen via mejl,lägga upp på eran blogg,skicka via skype eller lägga upp på medlems bloggen. :)
 
Måndag - Maskerad hoppning med tema hoppryttare. :) Ni ska klä ut er till en typical hoppryttare och sedan köra Baronessas andra hoppbana. Alma Sunhill kommer hålla detta och hon bedömmer stil och klädsel.
Ridhuset klockan 18.00 (efter GC och MC)
Vinnaren vinner ära.
 
Tisdag - Dressyr lektion. Ta på er en typical dressyr outfit.
Vi kommer träns på lite volter,piruetter m.m allt smått och gott. ;)
Valedale paddocken klockan 18.30.
 
Onsdag - Fälttävlan lektion. Ta på en typical fälttävlan outfit. 
Vi kommer att träna på vägar och markarbete så man inte glider med leran.. då blir det geggamojja.. :D 
Fårhagen i Firgrove klockan 18.30.
 
Torsdag - Hopplektion, träna på vägar och tempo, 19.00 i RH. Avslutas med en mini-tävling! :D
 
Fredag - 20.00, bara en vanlig mysig uteritt! Sammlas vid Steves!

DBM möte klockan 17.00 i FP borgen längst upp! KOMIHÅG LÄXAN SKA IN.
 
Lördag - Under konstruktion och DBC formuläret kommer ut.
 
Söndag - Möte på DC båten klockan 16.00 och DBM möte klockan 17.00 i FP borgen längst upp.
 



Gud vad kul vecka ;3

2013-03-25 » 07:54:02

Kan jag stå i kö igen???

2013-03-25 » 08:00:49

Vill vara fråga om jag kan gå med i DBC eller iallafall stå på kö? Har inte haft tid att svara tidigare men skulle bli över lycklig Om jag kunde gå med! // Bambi Silverstar:love:

2013-03-25 » 21:03:48

Varför får jag inte stå kö??

2013-03-27 » 14:57:01

Varför tog ni bort mig från kön?!

2013-03-30 » 06:29:24

Kan jag stå i kö igen o.O

2013-04-01 » 09:54:39



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback