2013

Gott nytt år till er alla! :D
Mitt största nyårslöfte är då att planera extrema event,något ifrån det vanliga. :)
Så man har något att se fram emot :D
Jag vill även tacka för det här året som vart det har vart mycket underhållande. Mycket gråt,skratt och lycka. :D
I februari har jag spelat sso i 1 år! Och DBC fyller 9 månader :D
Inte långt kvar tills 1års dagen för DBC heller.

Men jag måste även vara ärlig att..
Nu är det 6 månader kvar tills jag går ut 9an. Jag måste höja mina betyg i allt.
Därför kommer jag att varje dag när det är läxor eller dagen före prov inte alls vara så aktiv dem dagarna. :)


Imorgon klockan 18.00 kommer jag hålla en aktivitet som heter - lagkampen - går ut på följande man delar upp alla medlemmar i ett lag. Ni ska välja lagnamn sedan gör vi tävlingen :D alla medlemmar ska stå på en viss station.
Vi säger att lagledaren från ALLA lag börjar på 1 stationen då ska dem t.ex springa steves bana 1 gång sedan får dem springa vidare till nästa station där nästa lagkamrat väntar. :D det var ett exempel. Men vet ni vad ;) jag ska försöka ha gigantiska avstånd och svåra utmaningar :D
Haha ;) mer sen.

Någon gång idag kmr vi troligen ha lite små grejjer på gång :D







      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback