Veckans schema V.8

Inga större nyheter denna vecka!,April kommer vara lite oaktiv denna vecka pga skolan. :)
Denna bloggen kanske inte vart lika aktiv som den brukar men det känns inte bra att blogga alldeles för mycket här då gamla inlägg kanske försvinner! :)
Jag bloggar som vanligt på Snowhill.blogg.se och April på Starstableonline.se! :)
 
Kön denna vecka kanske kommer stå lite still pga oplanerat uppehåll i rensningen. :)
 
Vi har nu en fotosida för DBC och där finns massa bilder från tex event kolla in den här! :D
 
 
Måndag - Ledigt som vanligt. Undantag om våra ridlärar hittar på något med er!
 
Tisdag - Kelly Goldbridge håller en aktivit här på tisdagen! =)
Eftersom kelly fyller år så ska hon ha en liten fest. :D Så här löd beskrivningen!
Vi kommer samlas efter att alla har blabblat klart om Mc vid 18 ;D Samligen är Barneys Silo, där kommer vi att äta..prata och lite annat. Sen mot Fp för att bada och äta picknik :'3 Sen till FP Discot där kommer det att bjudas på Tårta och sånt, även om folk har presenter så får dom ge dom :) Sen kommer det att vara lite lekar, t.ex kurragömma, frågesport eller så :'D Så ska komma på lite lekar, kvällen avslutas sen efter någon lek ^^ Klädsel är valfritt 8D
 
Onsdag - SSO parad.
Samling klockan 17.00 vid Moorland championatet! 
Arrangörerna för detta event är
Rainbow Dragons och Herotic Eagles. :)
 
 
Torsdag - Eftersom April inte kan hålla något idag håller jag (Jen istället)
Eftersom att folket börjar gilla dressyr mer och mer så tänkte jag ha lite dressyr övningar och på slutet en liten mini dressyr tävling. :D 
Och om ni vill kan ni träna på ett kadrilj nummer! :)
Klockan 16.30 samlas vi i Vingårds paddocken! :)
TA PÅ ER DRESSYR KLÄDER. HATT OCH DRESSYR SADEL ÄR ETT MÅSTE. :)
Har ni inget så får ni ha så likt som möjligt!
 
Fredag - Hur mycket vet du om din patner? Eftersom att många har nu gift sig så ska vi köra en lek!
Om du inte har en patner så kan du ta din bästa vän te.x! Det går till så att paren blir vän med mig och sedan kommer jag ställa en fråga till er som kanske lyder "Vem är snällast?" då ska du antagligen skriva ditt namn eller din patners namn till mig i vän. Om båda svarar rätt får de 1 p och sedan vinner de par som hade mest rätt (Alltså svart lika på frågan) Vissa känner nog igen denna lek, men om du inte förstår så säg till innan aktiviteten börjar! Klockan 7 sammlas vi på Steves!
 
Lördag - Bröllop mellan Andrea Friendforest och Anna Friendforce.
Samling vid Mrs holdsworth klockan 19.00 (tror jag rätta mig om jag har fel) och efter vigseln kommer andrea och anna förklara lite mer! :)
 
Vi kommer även ha ett till event antingen lite senare eller tidigare på lördagen och vi har fått in ett par önskemål och ska kolla igenom dem även har ni haft önskemål på priser så vi fixar nog det med! :)
 
Söndag - Möte som vanligt på DC båtarna klockan 16.00! :) 
 
 



Vilken tid är eventet på fredag ? :-)

2013-02-18 » 07:28:58

Jag har ett riktigt skitinternet... långsammare än en snigel... Kommer inte in på ss... Hoppas att ni förstår

2013-02-19 » 11:18:08

Bröllopet inställt ;-( p.g.a Frugans aktiviteter. Not mine

2013-02-23 » 16:03:19

Bröllopet inte inställt (hoppas jag)

2013-02-23 » 16:34:01

Hej!
Mitt Internet fungerar dåligt, och jag har lite problem med att logga in på sso och att vara inne så länge... Hoppas ni förstår!

2013-02-23 » 18:24:23



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback