PÅMINNELSE OM KLUBBÄGAR EVENTET.

Jag och April Starwood kom fram till en rätt awesome idée och det är klubbägar träffen. :)
 
Detta är då meningen med klubbägar träffen. :)
Platsen var liten konstig att beskriva så jag skrev moorland men om alla som ska vara med kommer till mysigt picknikställe och sedan kommer jag och april finnas där och visa er vägen. :D Ligger väldigt nära.
Vi kommer skicka mail till alla dagen före träffen är för att ni inte ska glömma.
För att kunna vara med är kraven 
* Äga eller vara klubbledare i en klubb 
bara det xD
För att kunna delta i träffen lär du ha sagt till i förväg genom att kommentera detta inlägg med ditt hela namn och din klubbsnamn. :)
Sprid gärna vidare detta och få så många intresserade som möjligt. :D 
Du kanske söker som sagt sammarbete till din klubb och då kanske du finner det på träffen. :D
Kanske inspiration till kommande aktiviteter eller event till din klubb ect. :D 
Inga frågor är för dumma. :)
Vi kommer börja kvällen med att presentera oss och våra klubbar. :)
Frågorna som underlättar din presentation är dessa.
 
* När skapades klubben
* Vad är dina klubb mål
* Vad är din mening med klubben
* Framtida planer
Det är ungefär det man bör kunna förklara. :)
Vi kommer under samma kväll att ha en frågestund och då gäller det att alla visar hänsyn för ni representerar ju eran egna klubb vill säga.
Under frågestunden kommer vi att fråga en och en frågor vill säga såhär
Jag kanske börjar med att fråga,då ska jag fråga en person som jag vill veta mer om antingen personen eller klubben. :) Efter det ska personen brevid mig fråga en fråga om någon hen vill veta mer om eller klubben. :) 
Max 3 frågor per person. Sedan om du fortfarande har frågor kan man ta det senare. :D
Vi kommer även att fråga varje person VARFÖR den är här, är den här bara för skojjsskull eller söker du något.
Komihåg att respekt och gott uppförande är väldigt viktigt då du representerar din egna klubb. :)
SPRID GÄRNA DETTA VIDARE.
Vi vill att så många som möjligt ska komma och ta del av detta erbjudande. 
Tipsa vänner,skriv på din blogg. Ja,vad som! :)
Vore otroligt kul om det kom mer än 5. :D 
 
Hoppas vi ses sen 9 februari! :D
Mer frågor?
Kontakta Jenny Snowhill eller April Starwood. 
Genom att kommentera eller mejla via sso. :D
 
 
FÖR ATT SE VILKA SOM ÄR ANMÄLDA OCH IFALL DU VILL ANMÄLA DIG I SAMMA INLÄGG 
http://diamondbubbles.blogg.se/2013/january/klubbagar-traff-cooming-in-februari-tvatusentretton.html#comment
 



Jag och kanske min klubbledare ska komma ps vi vet vart mysigt picknickställe ligger! :-)

2013-02-03 » 15:36:42

Mitt namn är Rebecca Slowfield och min klubb Dark Dancers Girls

2013-02-03 » 18:11:32

Jo jag har anmält mig innan men Jag kommer lite (inte jätte) sent ca:10minuter försent. Bara så ni vet.

M.V.H
Anna med klubben SeaPuppiesKlubb

Svar: Okej! :D
diamondbubbles.blogg.se

2013-02-03 » 18:26:31

ÄRLIGT

2013-02-09 » 18:57:47



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback