DBC KÖN STOPPAD.

Nu har vi stoppat DBC kön på 275 personer.  Varför?
 
Jo, det kommer ta alldeles för lång tid innan alla ni som står på 200 och uppåt kommer med. Och jag vill inte att fler ställer sig på kö, och kanske aldrig kommer in. Så ni som nu vill hoppa av kön förstår jag, för jag kan inte lova att ni kommer komma in. Kön kommer även börja rulla på som normalt slutet på augusti, eller ja. Troligen när vi får igång DBC från sommarpausen och jag och madde måste hinna få våra scheman och planera. Kanske så att DBC blir en lite mindre klubb till skolstarten, inte lika mycket krav på allt, och jag är ledsen att säga det men. Kön kanske försvinner därefter. Jag vet inte när vi öppnar kön igen, om vi gör det. Men isåfall blir det slutet av augusti vi öppnar den igen. Alla som har fribiljetter kommer fortfarande få komma in och folk kan lämna och då tar vi in nya med. Hoppas ni förstår!
 
 
/ Jenny & Madelyn.



Har rensat min brevlåda :)

Svar: Vi kommer kontakta dig när platser finns!
diamondbubbles.blogg.se

2013-08-05 » 16:24:47

Ni kommer väl inte ta Bort DBC som Moon Warriors. Hoppas ni inte gör det då kommer jag bli ledsen ;-(

Svar: inte på ett bra tag! :)
diamondbubbles.blogg.se

2013-08-06 » 09:53:42

diana dem stoppade bara kön c:

2013-08-06 » 21:59:36

Skulle gärna vilja ställa mig i kön, vet ju dock inte om någon gått ur kön så jag får plats men.. Fråga kan man ju, haha! ;D

2013-08-09 » 20:53:50

Attans!:( Jag som var så taggad på att ställa upp mig i kön och en dag komma med...;_; DBC har ju varit målet ända sen OP upplöstes... Aja, ska kolla in här dagligen och se om nåt hänt i alla fall...
:)

2013-08-11 » 10:13:31

Så jag kommer inte kunna komma in i klubben eftersom jag står som plats 29 i kön? :-(

2013-08-12 » 16:59:02

kan du sätta in mig i kön om nån lämnar kön eller så! jag vill stå i kön även om jag inte kommer in på jätte länge eller ksk inte alls, men ksk vem vet vad som händer? hur får man en fribiljett? <3 tycker du är såå bra ! så snälla, skriv upp mig när du läst detta eller om jag kan stå på kö till att bli uppskriven i kön eller nåt! love ya! <3

2013-08-25 » 17:05:35



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback