~ RIDLÄGRET 2013 ~

Ja, i sommar kommer dbc ha ett ridläger. Inte vilket som, utan detta ridläger är för att alla dbcare ska få det lugnt under ca 3 veckor och slappna av. Vi kommer inte ha aktiviteter varje dag, utan vi kanske har 2st lektioner under tisdag och en på fredag sen är det slut på den veckan. Men vi ska se vad vi ska ordna för att det inte blir för tomt. Söndagar är fortfarande möten men vi kommer ha dem lite senare. Vi kommer heller INTE att ta in nya medlemmar i DBC under dessa veckor och eller inte slänga ut folk. Därför kommer kön att stå still, men vi kommer se till att verkligen få in så många som möjligt innan ridlägret startar. Detta ridläger kan vi kalla för ett pausande. Då jag och april börjar bli utmattade och behöver en paus från aktiviteter. Så, istället för att DBC läggs ned tar vi denna paus under 3 veckors tid. Och annordnar ett riktigt härligt ridläger. Något att minnas under sin sso tid. Vi ska ha senar sommarkvällar,fina ridstunder och lära känna varandra från början! 
Jag & April längtar verkligen!
Ni kommer kunna anmäla er om ni vill, eller så är det bara att dyka upp. Men, denna anmälan är rolig för alla som kan tänka sig att jobba som ridlärare under ridlägret. :D Och som dem flesta ridlägren har vi en stor tävling i slutet! Och efter det kommer vi sakta med säkert återgå till det vanliga, men vi har iallafall lärt oss mycket om varandra. Jag och April kommer också att försöka agera mer som medlemmar! (: 
Jag hoppas vi ses på ridlägret! :D
 
 
Datum. - 25 Juni till 9 Juli. 
Tid & plats. - Vi kommer att samlas klockan 18.00 i övergivna bondgården(tills vidare) då det blir vårat läger ställe och vi kommer att placera ut våra hästar och ni får en rund vandring där! :D 
Du kommer få anmäla hur många hästar du vill, komihåg att packa med dig nödvändiga saker. :D 
Ålder på blanketten motsvarar DIN ålder.
Du behöver inga oroa dig över att du inte har tid för vissa saker, då du inte kan bli utslängd! :D 
Åter igen.. hoppas vi ses!
Denna blankett mejlar du till [email protected] :D



jag villd vara med på ridlägret med min häst darkmystery :-O:-):-P hoppas det räker för att jag ska komma med i ridlägret:love::-d

2013-04-25 » 20:04:08

ps jag heter ronja longrock min häst darkmystery han är rasen Akhal-Teke.
jag kan jobba under ridlägret :)
:love::love: jag är 12 år.min häst är en dresyr häst:-d:-d:-):love:

2013-04-25 » 20:09:00

Gud jag fick panik när jag fick veta att kön skulle stå still i 3 veckor, men sen så är det ju ända i Juni, så jag hinner nog komma med i DBC tills dess. Eller tror du det? :)

Svar: Japp, du kan känna dig säker! :D
diamondbubbles.blogg.se

2013-04-26 » 15:08:29

jag är väldigt imponerad av den här texten<3 jo förresten får jag vara med i eran kö:):question:

Svar: Jadå. :D
diamondbubbles.blogg.se

2013-04-26 » 18:54:47

jag har skickat in , så bara att kolla:)

2013-04-26 » 19:25:38

Jag ska skicka in, fast jag är inte med i DBC än men vet att jag kommer hinna komma med! För det är väll okej att jag skickar även fast jag bara är på åttonde plats? :-):love:

Svar: Det är mer än okej! :D Trevligt!
diamondbubbles.blogg.se

2013-04-26 » 23:12:01

Ååååh va kul! hoppas att jag hinner in i klubben innan dess! ^^

Svar: Ja :D
diamondbubbles.blogg.se

2013-04-27 » 12:10:52

Jag kan kanske inte komma på mötet.Jag kanske ska fixa en sak till klubben...

2013-04-28 » 17:40:03

Jag anmäler mig om jag kan,anmäler i fall att.;-)
Ska jag skriva i blanketten?
//Stellz

2013-04-28 » 20:10:26

ja gär med på ridläger :D

2013-04-28 » 21:21:53

Kan jag anmäla mig även om jag inte är med i DBC står på kö är på 78:onde plats hinner jag med i klubben innan ridlägret? :blush:

Svar: Du kan alltid anmäla dig oh se om du kommer :D
diamondbubbles.blogg.se

2013-05-02 » 16:51:54



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback