Schema V38

                                         VECKA 38                                               17/9-23/9
 
 

Innan jag tar upp schemat ska jag ta upp lite punkter vi kom överäns om i söndags.
 
* Ridlärarna 
- Varför vi ändrar ridlärare varje söndag är för att vi inte vill ha massproduktion på oaktiv ridlärare då ridlärarna har ett ansvar. Vi tar in 4 ridlärare som får chansen att visa att dem kan ta hand om ett sådant ansvar och många vill bli ridlärare i klubben och vi kom överäns om att inte ha för många ridlärare då ingen har visat fram fötterna ännu den åsikten kan ändras om vi hittar folk som faktiskt kan ta ansvaret att hålla lektioner osv. :) 
Nu när dem faktiskt får det,så det är anledningen till varför vi byter ridlärare varje vecka. + att alla ska få känna på ridlärar rollen. :) Eller ja alla som vill rättare sagt. :)
 
* Vilodagar
- Pga svårigheter i både fantasin och skolan så har vi valt att skära ner på aktiviterna som hålls varje dag.
Måndagar är våran offeciella vilodag den dagen händer INGET om vi nu inte kommer på något i efterhand typ en picknik med dem som är inne osv. Men det finns inget schema lagt på den dagen. :)
Tisdagar och Onsdagar är jennys dagar MEN oftas kommer jenny bara hålla en aktivitet i veckan och den kan skifta mellan Onsdag och Tisdag men det kommer ju stå på schemat så det är inget märkvärdigt så. :)
April kommer ha aktiviteter på Torsdagar och Fredagar. :)
Lördagar är fortfarande våran event dag och Söndagar mötes dagarna. :)
 
Det var väl dem två punkterna. :) Dem var iallafall fyllda med ny information till er medlemmar så att ni också kan hålla koll. :)
 
Nu till schemat. 
 
Måndag - Vilodag
Tisdag - Molnskådning med Jenny klockan 17.30 
Vi möter varandra vid Väderkvarnen om ingen hittar dit.
Vi kommer att rida runt lite överallt i jorvik och titta på moln och säga vad vi ser ungefär, det kommer inte vara en snabb tur utan mer en promenad och kanske stannar på ett ställe en bra stund och bara tänka. :)
Så bäst att du inte har bråttom >;)
Onsdag - Vilodag
Torsdag - Aprils dag, "lekdag"
Vi kommer köra lite lekar i grupper :) Beräknad tid är 30-40 min, självklart kan man dra över oxå ^^^(Kanske jag kmr behöva gå, men trodligtvis inte. Har prov.. :/) Sammlas vid Steves 19.00! ;)
Fredag - Aprils dag, "Kurragömma i GÅD"
Eftersom denna aktivitet inte blev av kör jag det nu, förhoppningsvis har min gubbe (SUNwood) hinnat komma in igåd, men desvärre inte stor chans.. Därför kan jag kolla om jag kan hålla i endå fast jag inte är i GÅD, men om det på själva eventet. Andra som inte kommer in, blir det tagen i SGB ^^ I SGB bara ryttaren för det är så litet, i GÅD får man ha med häst eftersom det är så stort ;) Sammlas vid GÅD FISKEBYN, Ni andra SG ;) 19.00!
Lördag - Ännu ett hemligt event mihihihihi Men klockan 20.00 är det event.
Klockan 20.00 kommer vi säga till vart vi ska mötas och vad event är.
Söndag - Möte vid övergivna bondgården klockan 15.00
 
 
Så det var schemat,sedan har jag en annan sak att fråga.
Mötes dagarna. Är 15.00 förtidigt för vissa att ha möte? 
Eller är det en bra tid?
Kommentera gärna vad ni tycker!
 
 
Mvh Jenny Snowhill & April Sunwood/Starwood
 



Jag tycker att det är okej tid men det hade varit lite bättre med en senare tid! :)) :3

2012-09-18 » 06:50:00



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback