Event nu idag!

 
Här kommer lite info om eventet jag ska ha nu idag! :)
 
För det första:
GÖR INTE BLÅA-STALL I ML ELLER FG!!
(Om du har gjort det blir du tyvärr diskad)

Tävlingen går nämnligen ut på att vi börjar i ML och alla får stå på en viss plats. Sedan kommer jag säga "KÖR!" och då tar man sig fram till anslagstavlan för att fixa stallet. Ni måste göra ALLA stallsysslor i ML och jag kommer stå och titta med stenkoll -> O.O <- Om någon fuskar (!!)
 
Sen när ni även pratat med Jenna (Är det hon som står i ML?) så ska ni rida till FG. De som åker transport blir diskade! ;P Sen så gör ni stallsysslor i FG och pratar med (vad-hon-nu-hette. Någonting på F-I-C-Y iaf xD) Sedan har du vunnit om du var först! :D
Sen kommer jag behöva en medhjälpare som har stenkoll -> O.O <- i FG oxå :)
Alice Starside hjälper mig! ;D
 
Välkommna!
16.00 sammlas vi vid ML-Stallet! ;)
 
Ska kolla upp om ni kan vinna en titel i klubben oxå ;)
 

//App!
 






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback