ROLLFÖRFRÅGNINGAR.

Hej!, det har ofta vart mycket om rollförfrågningar nu på senaste tiden i klubben och det är jätte kul att ni gör saker tillsammans MEN det är ingen ursäkt till att ni får spamma i chatten. Spamning är otillåtet och står i reglerna(som ni hittar på högra hörnet under infon om mig) 
Om folk inte svarar så tjata inte på dem. Dem kan ha ursäkter till att inte svara dvs brb,afk,rollar redan och tittar inte in i klubbchatten eller ja vad som. Så jag ber er att ta hänsyn till andra när ni frågar om rollningar. 
Om detta forsätter lär vi behöva komma överäns om en gemensam regel för rollförfrågningar. 
Och jag vill inte behöva sätta en sådan regel för det känns totalt onödigt. Men om det förhindrar alla missförstånd och alla sura/ledsna/arga miner försvinner är det värt det. 
 
Jag hoppas ni förstår! 
 
 






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback