Morgondagens event

HEJ!
 
morgondagens/dagens (eftersom klockan är efter 00.00)
är klockan 18.30 vi samlas utanför RH.
Det ätr 3 tävlingar och 3 vinnare (beror på om inte samma person vinner någon av dem andra tävlingarna)
Klockan 18.30 samlas vi och reglerna för tävlingarna ska senast börjar 18:45.
Det är tre grenar hoppning,pole bending och terräng. Vi valde bort dressyr för det hade vi förra veckan.
Egentligen skulle vi ha en 'lek' dag och fira att DBC är inne på sin sjunde månad men eftersom jag jenny är osäker på om jag kan dyka upp blir det ändrade planer. 
 
Vinnarna/vinnaren vinner som vanligt 1 veckas mästarskap och jag har nu ett extra pris och det är intervjuv. :)
Vinnaren/vinnarna får en intervjuv som publiceras i denna blogg och ni kan göra reklam för allt möjligt! :D
det blir 10 frågor och en bild. 
+ en egen kommentar alltså där du kan reklamera din blogg eller ja vad som. :)
Vinnaren/vinnarna har även möjlighet att välja en egen header gjord av mig (jenny) om så önskas ( som beror på mitt beroende på headers nu för tiden) 
Exempel finns på denna blogg,min åsikst blogg Jennysnowhill.blogg.se och Starstablejandk.blogg.se :)
(håller på med en till 2 andra flickor med. ;) guldpaj och stjärnastjärna)
Men ja,några frågor? tveka inte att höra av er!
 
Ha så bra så syns vi
 
 
Mvh Jenny och April!






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback