KALAS KALAS KALAS SE HIT

 
EXAKT. 
 
Imorgon klockan 7 börjar kalaset för DBC. Dbc startades den 29 maj av mig Jenny Snowhill och har nu orkat hela 7 månadern snart. Förra månaden firade DBC 6 månader men vi glömde bort det för vi var osäkra på vilket datum dbc föddes. Men nu är vi inne på våran sjunde månad och vi ska fira det stort :D
Allt innehåll är
 
Skattjakt
Kurragömma
Försten till..
flaggorna
Luftballongerna
DISCO
 
Vilken ordning vi ska köra bestämmer vi imorgon :D
Vi ska även äta tårta hos mrs packard :D
Vi börjar klockan 7 och vi möts vid övergivna bondgården! 
ta gärna på dig en festklädsel :D jag ska komma i DBC's färger som är blått(mörkt) och vitt :D
Vinnar laget i skattjakten får 100sc var och ett lag får endast bestå av 2 medlemmar. 
Vi behöver 3st medlemmar som hjälper till vid skattjakten. :)
______________________________________________________
Hoppas ni kommer med bästa humöret imorgon och verkligen partar loss :D
 
En kort sammanfattning får ni här :)
 
Tid - 19.00
Samlas - Övergivna bondgården
Klädsel - Fest
 
Så :D frågor? hör av dig :DD
 



YEY! Kan kanske vara med :) Lyckades få mormor att dela med sig av sitt internet :D

2012-11-17 » 17:08:56

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH så kul! :/
Men kan inte komma ...
När jag slår upp starstable blir det ett "allmänt fel"
Ska försöka fixa det men tror inte supporten hjälper mig förren nästa vecka!

2012-11-18 » 09:29:31



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback