Önskad Lucia lista! + Schema v49

Jag tog mig tid att göra en Lucia lista. Denna lista är för ALLA som redan har anmält sig. 
Ser du inte ditt egna namn och du vill vara med!?
 
Anmäl dig direkt här då. :D Klicka på kommentera och sedan skriv ditt namn och vad du vill vara. :D
Det har även kommit frågor om utomstående får vara med på luciatåget och med utomstående menas då personer som inte är med i DBC. Och jag tycker personligen det kan bli körit på repetionerna men även inte. Då vi lär behöva prata i säg chatt även om de så inte är utomstående med. :)
Så, för mig är det helt OK att ni är med men ni får själva hålla koll på repetions tiderna allt kommer stå här på bloggen. 
 
KLÄDKODEN MÅSTE HÅLLAS.  :)
Endast 1lucia,1julgran,1rudolf. :)
 
En ny lista kommer komma upp den 7/14 där ALLA som ska vara med (från klubben)
kommer stå. :)
Varför jag inte skriver upp utomstående är för att jag inte skriver ner dem någonstans utan dem får själva hålla reda på när vi har repetion och dem kan hoppa ni i ledet när som. =)
Medans vi i klubben har schema att följa.
 
Nu tänkte jag även ta upp nästa veckans schema. :DD
 
Måndag - Ledigt 
Tisdag - Planera inför julbordet vad NI vill ha med. :) klockan 18.00 vid Barneys silo. :)
Onsdag - Pepparkaksbak hos mrs packard. :'D Klockan 17.00
Torsdag - Jul-Quiz! Träffas klockan 19.00 i ridhuset!
Fredag - Polkagris-jakt Klockan 19.00 på steves gård! Förklaring hur allt kommer gå till tas där.
Det behövs 4 st medhjälpare för att detta ska gå, mejla snarast!
Lördag - Hemligt event. :D
Söndag - Möte klockan 15.00 på - Mysigt Picknik ställe - Den saken över conrads smed. :)
 
Sedan har vi kommit fram till en ny klubblåt. :D 
Nämligen
 

Spirit: Stallion of the Cimarron 

I Will Always Return lyrics 
I hear the wind call your name 
It calls me back home again 
It sparks up the fire - a flame that still burns 
Oh it's to you I'll always return 
I still feel your breath on my skin 
I hear your voice deep within 
The sound of my lover - a feeling so strong 
It's to you - I'll always belong 

Now I know it's true 
My every road leads to you 
And in the hour of darkness darlin' 
Your light gets me through 

Wanna swim in your river - be warmed by your sun
Bathe in your waters - cos you are the one 
I can't stand the distance - I can't dream alone 
I can't wait to see you - Ya I'm on my way home 

Oh I hear the wind call your name 
The sound that leads me home again 
It sparks up the fire - a flame that still burns 
Oh, it's to you - I will always return
Vill du höra den låten istället för att läsa ;D!?
Klicka på länken här för att komma till låten. :D
http://www.youtube.com/watch?v=t8bH1WjhekU
 
 
 
Oj,detta blev ett långt inlägg men ja. :D 
Mycket att läsa är väl alltid kul!
 
Ha en bra vecka allihopa. :D
Mvh Jenny och April. :)



Hej! Jag vill anmäla mig som tomte till lucia tåget :3

2012-12-04 » 16:04:39

men... :( Då tog ju inte mig som lucia... :(
Finns ju inte ens med...

2012-12-04 » 18:07:44

Vill anmäla mig som tomte. Ska liksom troligtvis(?) blir sr igen, kanske lt :)

2012-12-04 » 20:07:12

Vill vara tärna ! Men det är bara det att jag kanske måste åka bort då men jag ska göra mitt bästa och försöka komma...

jag är väl med i klubben fortfarande ellr...? :3

2012-12-04 » 22:09:22

Jag har anmält mig redan men jag står inte där :c

2012-12-05 » 21:17:46

Glömde säga (om det är viktigt) min häst heter Moontear :3

2012-12-05 » 21:58:46

Älskar Spirit Låtarna ♥

2012-12-08 » 09:16:02

Spirit - The Stallion Of The Cimarrion-
Den filmen är den bästa hästfilmen jag någonsin sett. Hoppas det kommer ut en 2:a..
Låtarna är underbara! :'D <3

2012-12-08 » 14:42:59

HEJ!! Jag anmälde mig som Lucia. Men är ej med :/

sara Starwater

Starshadow (egentligen Malva)

2012-12-09 » 17:25:37
» Murre

hej.. jag vill bara sjunga en sång för er.. den heter
TÄNK OM DU VAR EN BARBAPAPPA
Tänk om du va en barbapappaaaa mer minns jag inte, vet bara att dom sjunger barbabella, barbamamma och barbahoran, lyssna på den vettja


MEN HALLÅ FIXA FRAM YOUTUBE OH LYSSNA PÅ DEN <3 >:O

2012-12-13 » 09:00:14



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback