Skype grupp.

 
Nu har vi äntligen skaffat oss en skype grupp. För er som är intresserade att joina skype gruppen kan antingen be någon ni känner från DBC att lägga till er, eller mejla mig/kommentera med ditt skype namn så lägger jag till er. :D
 
Detta är endast för DBC'are så den dagen du lämnar klubben kommer inte gruppen vara tillgänglig för dig något mer! :)
 
Några regler redan nu är..
• Ni får inte byta namn på skype gruppen.
• Inte slänga ut folk.
• Inte lägga till personer som inte är med i klubben.
• Inte byta profilbild på gruppen.
• Inget spam.
• Och såklart, ska ni följa alla regler som finns i DBC även i denna chatt.
 
Så, välkomna till ett lite mer portabelt DBC. Det ni kan bära med er lite här och där. ;)
 



''Hur'' går man med i DBC? Skickar man ett brev om vem man är, vad man gillar och varför ,man vill gå med osv?

2014-01-11 » 13:11:29

Lägg till mig! :D jag heter Ida Silverstam

Svar: Du är inte med i DBC tyvärr.
diamondbubbles.blogg.se

2014-01-18 » 09:27:12

Jag heter Thea Petersson på skype :D lägg till mig :)

2014-01-19 » 15:34:07

Hej!:-) Jag undrade bara om man kunde stå på kö? jag är med i Water Roses nu:-)
men jag bara undrar :)

2014-01-31 » 15:44:49

lust o lägga till mig i gruppen :-)
adda: ecskada ^^

2014-02-18 » 00:12:09



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback