Frågor, funderingar & information.

En fråga som jag tror väldigt många har just nu och det är "När öppnar DBC kön?" jag själv hade planer på att öppna den redan 1 januari. Men efter många om och men beslöt jag mig inte för att göra det.
 
Varför?Jo, just nu känner jag att vi måste få igång klubben igen efter vilan, och det kan ta ett tag. Men när vi väl är på banan så kommer kön öppna igen utan tvekan. Men, vi har som sagt inget bestämt datum, eller ens en aning om när det kan komma att ske. Just nu jobbar jag fullt på att hitta en annan lösning på kön så att den så snabbt som möjligt kan komma igång. Sedan har folk mejlat/komenterat att dom vill bli borttagna från kön och vissa från kön är redan inne. Vi kommer ta bort namnen så fort som möjligt, har skrivit upp vilka som ska bort från kön och kommer göra det så fort jag hinner. Eftersom jag fortfarande är ensam ägare så är det rätt så mycket som bör skötas. Ibland känner man sig som en chef över ett företag.. ehe. Men, vi har klarat detta förr och det är inga tvivel nu heller, det gäller bara att
 
 
Men, en annan sak jag faktiskt funderat på är att ta in en klubbledare i DBC, en person som kan hjälpa mig med just dessa delar. Dela åsikter, idéer och hjälpa till med allt som rör bloggen,kön & scheman att göra. Själva praktiska som att hålla event och sådan behöver hen inte göra såvidare hen inte vill. :) Eftersom att det är ett ganska tufft jobb, att hålla tider ect. :)
Redan nu har jag ett namn i huvudet över vem jag skulle vilja dela denna "sits" med. Men, jag väntar med att fråga. Men, om jag nu ska börja fråga runt folk efter en lämplig klubbledare så vill jag helst känna denna person. Alltså är det isåfall endast nuvarande DBCare som har chansen att höja sin titel i klubben. :)
 
 
Men, vi får helt enkelt se hur det blir med saken, jag hoppas jag finner någon inom en snar framtid! :)
 
 
 
 
 
 
 
 



» Murre

well. Klubben heter ju diamond bubbles COMPANY ;) nästan ett företag. Vi kan börja sälja får och småkakor en dag (a)

2014-01-08 » 14:05:23

Hej C: Jag undrar en sak... När DBC kön, skulle jag kunna få stå i den? :)

2014-01-10 » 17:18:33



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback