Om DBC.

Ja, jag har dragit detta inlägg förr och gör det igen :). Jag skulle ju bara kunna kopiera det förra inlägget men jag har lite annat och säga med så gör dett nytt istället. Dbc eller ja diamond bubbles company som den egentligen heter,skapades av mig Jenny Snowhill tidigt juni eller sent maj :). Innan ägde jag klubben rain forest med min kompis isabella riverlee :). Klubben gick bra i början men en upplöstes pga oaktiviten tog över. Inte lång där efter (samma dag faktiskt kanske samma sekund med o,o? .. ) skapade jag DBC. Jag var som sagt forever alone i början,men hittade snabbt Maria Mcstar & Joline Underside som gick i RF innan det upplöstes. Jag bjöd in dem och sedan dess rullade det in gamla RF medlemmar. Men klubben var fortfarnande oaktiv,en dag.. så vände allt bara. Det gick bättre och bättre medlemmarna blev mer och mer. Och en dag pratade jag med brooke highland och bad henne att bli andra ägaren på DBC och hon tackade jag. Vi har våra mål och ett par av dem är uppfyllda men vi är lång ifrån klara! Och vi i dbc är ingen klubb som har kul tillsammans som vänner. Vi är en familj som skrattar tillsammans vi har underbara stunder ! Vi har inga planer på att upplösa DBC .. never ever. Den klubben betyder så mycket för mig! och säkert för många andra. Idag är vi runt 50 medlemmar. Och har fått igång en kö. Just nu har vi hunnit rensa kön på hela 18pers. Och nu är vem som helst välkommen in utan att behöva vänta! (förutom om sso säger att klubben inte tar in mer (a)) 
 
Vad mer?.. vi är familjen annorlunda. Vi hittar alltid på saker :D något som är populärt i DBC är antingen kläder eller rollspel. Ni är varmt välkommna av alla medlemmar om ni vill gå med oss. Vi har haters men vi gör inte saken värre genom att bråka med folk :). Vi undviker bråk,och försöker sprida glädje och kärlek vart vi än är :).
 
Jag är otroligt stolt över mina medlemmar och jag älskar dem verkligen fullt ut! min vardag på sso fylls av liv pga er. 
Och den veckan jag var bannad höll jag på att gå i taket. Så mycket som jag saknade er! 
Jag lovar att aldrig lämna er. Ni är min familj! Och det förblir ni även om ni så skulle lämna klubben. :)
 
 
  Många kramar Jenny Snowhill & Brooke Highland!



Här på DBC så har vi underbart kul! Och åldern har inga gränser,För vi är alla en familj!. Hon som har skapat klubben är en god person med ett hjärta med glädje <3. Här sprider vi glädje, och vi sprider ännu mer tillsammans. :) // Ida Westnight. <3

2012-07-31 » 22:32:27
» sofie

Är det gratis att spela på starstable.se? Eller .com eller något aånt.. Har en medlem där men har inte börjat spela eftersom jag inte vill att det ska kosta..

Svar: Hej,det kostar 49kr i månaden om du ska vara starrider. Eller ja finns flera erbjudanden :). Men ddu behöver ej betala om du inte vill men du har inte tillgång till så mycket utan det! :)
diamondbubbles.blogg.se

2012-08-01 » 08:10:29

Jag vill jättegärna vara med i eran underbara klubb. Alltså om kön är fullsmockad, watevaah. Skulle betyda sjukt mycke att få vara med. <3

2013-01-12 » 16:13:52

Kan ni skriva in mig i kön? :)

2013-07-13 » 23:17:24



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback