SCHEMA #34

Hey! förlåt för att jag inte lade upp schemat igår vart så sent med all planering osv. 
Felicia darkfall har nu fixat ett forum för DBC som jag hoppas brooke kan ta hand om då jag inte har tid. 
Mitt internet har vart ur funktion sedan jag kommit hem idag.. typiskt. Men nu kommer schemat upp och jag ber om ursäkt ifall jag (jenny) Och fram över kommer alla aktiviteter behöva vara efter kl 16.00 då jag slutar ungefär 15.30 varje dag. Så det kommer bli sena dagar (förutom på loven) men som sagt.. det kan vara tidigare men någon annan  måste hålla i det. Så jag söker mer än GÄRNA hjälp :) så som.. folk som kan hålla vissa aktiviteter komma på aktiviteter dem vill göra :) Så att ni kan hålla en aktivit helt själva och sedan få välja vad ni vill ha 8D. Vore hemskt kul med lite omväxling. :) JUSTE. Forumet heter Db.corplaunch.com
jag har åter igen kontaktat supporten ang att klubbinfon inte funkar som den ska, jag kan nu lixom.. skriva i den men om jag skriver för mycket blir det blankt. Så jag får se vad dem säger :). 
 
OBS. Tiderna kan vara ändrade pga hur mitt schema ser ut in real life. Men om tiderna är allt för tok för er kommentera här!
 
Måndag - Western ( helt glömt bort tiden. Men den har då redan vart )
 
Tisdag - Mys i äppellunden klockan 16-17
Ta av sadeln oh filten oh myspys kläder
 
Onsdag - Testning av uppdatering kl 16-17 (om uppdateringen är i gåd så tar vi lite extra mys med klubben :3 överraskning )
 
Torsdag - Te drickning 8D
Klä dig lite snobbigt!
 
Fredag - 5 kamp med murre. Jag uppdaterar mer om den senare (imorgon) med tider osv. Då jag inte vet vilken tid Maria ville ha den
Det är triathlon oh inte 5 kamp med tiderna 18-19 :)! 
 
 
Lördag - Hopptävling börjar med att rida banan 15.00 (banan kommer visas två gånger i RH på lördagen och en bild här i bloggen (imorgon) sedan förväntar jag mig att vi kan börja värma upp hästarna klockan 15.20 och 15.30 ska vi köra igång tävlingen! :). När det är över beror på hur bra det går osv :). 
Vinnaren blir mästare i en vecka lycka till!
 
Söndag - Möte klockan 15. 
Funderar på att sätta in lite andra roliga saker på söndagar..eller blir det för mycket? 
 



Hellu! Jag har nu börjar 8an och därför slutar jag mellan 3-4 varje dag, därför kommer jag inte kunna logga in lika mycket :/ Men loggar in så mycket jag kan

2012-08-21 » 16:00:56

När kommer bilden på hoppbanan? (:

Svar: Hej! :) jag tänkte fixa upp den idag
diamondbubbles.blogg.se

2012-08-24 » 09:51:25



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback