SCHEMA #33

Veckans schema ser ut på följande vis!
 
Mån  - Western med isabella riverlee i ridhuset klockan 12-13 :)
Mer frågor? fråga isabella! :)
 
Tis - Hoppning i ridhuset 14-15 (troligen med en hopplärare eller brooke highland)
 
Ons - Barbacka ritt 15-16 :)
Vi ska ha en liten tur med picknik och mys med hästarna vi möts vid steves gård och bestämmer våran resa! 
 
Tor - Efter många om och men så blir det kullåkning 18-19. Vi möts vid Övergivna bondgården (eller drovers run som vi döpt det till) 
 
Fre - Hemlig plats jakt 13-14 
detta är för er som ej hittat alla hemliga platser så ska alltså dem som hittat alla visa er vägen till dem ni inte hittat :).
 
Lör - Shopping dag 15-16
Nu när vi fått vecko pengen kan vi ju shoppa lite ;)
 
Sön - Möte klockan 15
 
OBS. Jag jenny snowhill har hela denna vecka full planerat då jag ska iväg och träffa  vänner Mån & Tis men jag kommer logga in senare på kvällen :). 
Sedan kommer jag kunna vara med på Ons&Tor aktiviteten men från Fre-Sön kommer jag vara borta som ledare på ett finskt läger och kommer inte hem föräns söndag eftermiddag. Brooke Highland kommer att ta hand om min Babysoul tills jag är tillbaka! :). 






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback