AKTVITETEN OCH ETT NYTT EVENT PÅ LÖRDAG.

Vi börjar med  det nya eventet på lördag klockan 19.00 tillsammans med Golden fighters! :) det är bergsklättring denna gång och ni ska gärna vara utklädda till luffare 8D vi kommer bergsklättrar vid bergsklättrar stugan 8D.
Vi samlas dock 19.00 vid steves gård och rider tillsammans! :) vi kommer fortfarande ha kvar hopptävlingen klockan 15.00 samma dag och sedan 19.00 event med GF då det var önskat att ha det. :)
Släng gärna in en kommentar om vad du vill göra under den kvällen med :) vi kommer såklart att slå oss ner till ro och ha picknik :)
 
 
 
Sedan tänkte jag prata om detta med aktiva medlemmar och dittan oh dattan. Jag började ju nian nu och det leder till att jag inte alltid har tid för sso,därför känns det totalt fel att jag eller brooke eller esther håller koll på dem aktiva eller oaktiv lika hårt. Så regeln om att du måste vara väldigt aktiv är det inte lika mycket krav på nu när skolan börjat osv,det är hårt för alla nior nu när det är sista året och pressen sätts på dem. Så jag tänker inte hålla lika mycket koll men såklart du kanske inte ska bli totalt off, men ni förstår mig lite iallafall? :)
Jag kommer helt klart inte kunna lova att kunna vara med på alla grejer som händer under veckan men jag försöker så gott jag kan! om jag inte kan så smsar jag brooke och esther och förvarnar så att dem kan ta över eller om det måste bli inställt. :) Men ja, det var nog allt för idag. :) 
 
Hoppas ni har det trevligt i klubben! :) 
 
Kram Jenny! :)






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback