29 maj 2012 - 14 februari 2016.

Hej allihopa! 

detta kommer säkerligen som en chock för de flesta, för vissa kanske inte. 

Men jag har valt att det är dags att stänga ned Diamond Bubbles Company. 

Japp, de är sant. Efter 3år och 9 månader så stänger vi ned. Det har varit sådana sjukt roliga år och minnen som aldrig kommer glömmas. Men det är dags för oss alla att blicka framåt. Klubben kommer inte att upplösas, aldrig! Men vi slutar upp med aktiviteter, och de som är med nu, ni väljer själva om ni vill stanna eller lämna. 

Finns inga planer på att starta upp klubben något mer, men vem vet? 

Det är inte mer än rätt att stänga ned nu, efter så många år ska även DBC få vila. 

Men detta betyder inte att de är slut, DBC kommer finnas kvar och även jag Jenny Snowhill finns kvar, men dagarna är räknade precis som förr! 

Jag tackar för nästan 4 underbara år tillsammans, jag kommer aldrig att glömma vad ni gjort för mig! Och hoppas ni haft de lika underbart som jag haft. 

Men nu är det dags o lätta på vingarna och flyga. 

Mvh eran Jenny Snowhill. ❤️



❤❤❤ 3:

2016-02-14 » 22:20:55

❤️❤️

2016-04-02 » 12:17:08
» Anon

Aw, jag som stod i kö i 2 (nästan 3?) år och var så nära att komma in...

2016-04-27 » 20:13:57



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback