Hej allihopa!

Hejsan alla nära och kära!
Det var ett tag sen vi hördes av och sågs i våran gemensamma värld!
 
Som ni vet är jag ensam ägare över Diamond Bubbles Company och jag går samtidigt sista året i gymnasiet och håller på med ung företagsverksamhet. Just nu har jag ingen lust överhuvudtaget att spela Star Stable men någon dag kommer den lusten komma tillbaka.
 
Tills dess har jag ansökt om 2-3 klubbledare via Instagram som gemensamt sköter klubben tisdag-lördag. (Måndagar är lediga som vanligt, men kan komma att ändras.)
Jag kommer finnas tillgänglig under Söndagar i spelet, är med på mötet, bjuder in o rensar på medlemmar.
 
Tillsammans med dessa nya ledare så kommer jag gå igenom vad det ska göra o hjälpa dom till ett bra schemaläggning. Gå igenom hur säker och ting funkar i klubben och därefter kommer alla få en test månad och därefter kommer vi att ha ett möte där ni medlemmar berättar för mig hur det har gått.
 
De nya ledarna kommer att efter sin test månad att få fortsätta som klubbledare om så önskas. Jag kommer att hålla event m.m under lov då skolan inte är ivägen och jag kommer A L L T I D finnas där för er. Men efter 3 år som klubbägare så börjar man tröttna på spelet, men de är ni som håller mig kvar. Och jag vill inte att ni tror att jag lämnar er. :)
 
Jag rekommenderar för ALLA att ni går med i våran kik grupp där ni har kontakt med flertal medlemmar och mig dagligen, 24 timmar om dygnet 7 dar i veckan.
 
Tills dess att jag valt klubbledare så kommer vi att stå stilla ett tag. Beskedet om nya klubbledare kommer hit på lördag! och på Söndag klockan 18.30 är det KLUBBMÖTE. Rekommenderar att alla ska komma, och förhoppningsvis börjar schemat på tisdag nästa vecka!
 
SÖNDAG DEN 20 SEPTEMBER KLOCKAN 18.30 KLUBBMÖTE I KLUBBHUSET.






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback