~ Vecka 19. Äventyrsvecka!

Tänkte bara räta ut lite frågetecken, förra veckan var ledig då jag tappade suget för Star Stable lite granna, och jag kände att jag inte kommer kunna levera en bra vecka med roliga event med ett glatt humör. Utan bara stressa igenom eventen, och det är absolut inte ni värda! Ni förtjänar event med kvalitet, då ni är de som gör att klubben än idag, snart 3 år gammal är vid liv och bara rör sig framåt! Det tackar jag er för, eftersom att DBC betyder något enormt för mig. Och det är tack vare er jag är den jag är idag! ♥
Men nu till veckan!
 
Såja mina vackra bubblor. Ännu en vecka har passerat, och vi går nu in på vecka 19! Det är dags att ta fram våran inre äventyrare! Vad väntar vi på? Låt äventyret börja!
 Med äventyrsvecka menas då att vi kommer att förbereda oss för ett äventyr, hela veckan kommer vi göra olika övningar, tävlingar och lekar! :D och avsluta det med ett äventyr vi gemensamt kommer att arrangera, vilket blir på Lördag. Mer information finns på lördagen!
Så ta fram din bästa äventyrsoutfit och häst så drar vi igång!
 
 
♣ Aktivitet ♣
♣ Tid ~ 19.15.
♣ Samling ~ Ridhustaket.
♣ Information: För att kunna äventyra ordentligt gäller det att kunna kompassen och koordinater.
Idag ska vi köra 2st olika koordinatstest. Kom med en så fin äventyrligoufit som möjligt inkl din tävlingsoutfit! Snabbhäst rekommenderas med.
 
♣ Aktivitet ♣
♣ Tid ~ 19.00.
♣ Samling ~ Firgrove stallet.
♣ Information: Idag ska vi leta efter överlevnadsprylar. När man är ute på äventyr gäller det att vara väl förberedd, ni kommer få visst antal minuter på er att leta efter EN sak från byn som ni tycker man behöver mest när man ska överleva. Det kan vara hur knasigt som helst, eller hur allvarligt som helst. Endast din fantasi sätter gränser! :D
Jag kommer ge poäng till de vinnande förslaget. Vi kommer gå hela Jorvik runt om vi hinner, alltså byar. Den med mest poäng efter vi rensat alla byar vinnar eventet och får titeln ELEV under hela veckan, som ett tecken på att du är en grym överlevare!
 
♣ Aktivitet ♣
♣ Tid ~ 19.00.
♣ Samling ~
♣ Information:
♣ Aktivitet ♣
♣ Tid ~ 19.15.
♣ Samling ~ Ingången till Gröndal, vid tanten med fisken vars namn jag glömt.
♣ Information: När man är på äventyr gäller det att vara väl förberedd. Jag menar, de kanske kommer en mördarsnigel och jagar dig och din häst? Då måste du ju kunna springa snabbt som satan am I right or am I right?
Så, denna dagen är det dags att testa era reflexer. Vi kommer göra en typ av slender, denna gången är det valfritt med gångart. Ni ska skydda er ifrån jätte mördarsnigeln. Det är fortfarande som i slender INTE okej att gömma sig eller stå stilla, lägsta gångarten är skritt. Ni får heller inte cirkulera i cirklar, utan alltid röra er framåt. Heller inte lämna gröndal, om ljuset börjar skifta mot det naturliga är ni på tok för långt ifrån!
 
 
 ♣ Aktivitet ♣
♣ Tid ~ 18.00.
♣ Samling ~ Jorvikstalletsarena.
♣ Information: Äventyrsdags!

♣ Aktivitet ♣
♣ Tid ~ 16.00.
♣ Samling ~ Jorvikstallet.
♣ Information: Vi fortsätter att vara utomhus i de fina vädret! Ta med er nya fräscha idéer för kommande veckor och ett glatt humör. :D






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback