~ Vecka 10. Tjejvecka. ~

Hej! Denna veckan kommer vi att arrangera tjejvecka, och vad som menas med de är att vi kommer göra de "typiska tjej sakerna" nu vill vi inte dra alla över samma kam, utan dessa saker vi kommer att göra är inte ett MÅSTE för alla tjejer, utan de är de saker som ofta förknippas med tjejer! :)
Och jag har lite andra saker att ta upp med!
 
Som de flesta vet är nu jag ensam klubbägare över DBC vilket gör att jag nu har 100% koll på allting, och eftersom jag som många andra går i skolan och andra intressen så blir de spännande att se hur DBC rullar på. Jag kommer absolut inte stänga ned klubben på ett tag, utan vi kommer köra på så här. Men jag tackar ödmjukast för all hjälp jag kan få från er medlemmar. Vi kommer att börja ta in nya medlemmar så fort som möjligt och få igång klubben som vanligt! Och en annan sak är att varje måndag är våran OFFECIELLA vilo dag. Alltså kommer INTE Jenny Snowhill att ha event på måndagar, men de hindrar inte er medlemmar från att ha de! Och varje lördag fram tills att melodifestivalen är slut kommer också vara ledigt!
Kraven kommer höjas på att vara aktiv från inga krav alls till en liten bit. Jag vill att ni visar att ni bryr er och vill föra DBC framåt precis som jag! Och därför behöver vi så aktivt folk som möjligt och redan nästa söndag kommer vi rensa en hel del. DBC blir ju som sagt 3år och de KOMMER att bli en till DBC träff i sommar.
 
Men nu till schemat!
♣ Aktivitet ♣
♣ Tid ~ 19.15.
♣ Samling ~ Fort pinta stallet.
Information:  Vad drar inte igång en tjejvecka med hederlig shopping runda i de splitter nya Jorvik City plaza? :D vi kommer tillbringa en stund där med shoppning, fika och förhoppningsvis kan vi se rapptor. Även lekar kommer ske! 
 
♣ Aktivitet ♣
♣ Tid ~ 19.10.
♣ Samling ~ Slottet.
Information:  Flertal har önskat en modeshow, eller mode tävling av liknande slag. Och de kommer vi göra nu!
Jag vill att ni tar fram en outfit som ni tycker passar in på ordet - Tjej, Kvinna och Flicka - ni ska alltså ha 3 outfit för vardera kategori! Enbart för ryttaren. Ni ska ha allting klart när eventet börjar ni kommer alltså INTE få hämta outfit under eventets gång eller om ni är sena.
 
♣ Aktivitet ♣
♣ Tid ~ 18.55.
♣ Samling ~  Fort pinta stranden.
Information:  En dag på stranden! de må vara mars, men i star stable är de en varm juni dag! :D
Och de ska vi uttnyttja idag, ta med er picknik, korv, solkräm och badkläder! En hel de prat, och massa lekar kommer ske och avslutligen en mysig uteritt.
 
 
♣ Aktivitet ♣
♣ Tid ~ 20.00
♣ Samling ~  Nilmers högland.
Information: Efter en vecka fylld med massa aktiviteter kan det vara mysigt att slappna av och ha en sleep over med kompisarna! Vi kommer köra lite lekar, sanning eller konka, tjej snack, och ha massa skoj! 
Ha gärna på er mys kläder!
 
 
♣ Aktivitet ♣ INSTÄLLT
♣ Tid ~ 18.30
♣ Samling ~  Valedale.
Information: Som lite omväxling på tjejveckan så tänkte jag att vi skulle köra kurragömma! Fast inte vanlig kurragömma, utan turnering i parkurragömma! Vi kommer vara på 5 olika ställen och det paret som är sist kvar kommer vara dom som letar nästa runda. Det kommer inte vara som en tävling utan mer att vi ska ha lite kul tillsammans! 
 
Nu till de mindre roliga, under fredagen och lördagen kommer Jen att åka till Örebro och stanna där till Söndag, jag vet inte när på söndag jag kommer hem men jag kommer sätta mötet 19.30 och KANSKE ändra de beroende på när jag vet att jag kommer hem. Men fredag och lördag blir ledigt! Hade tänkt mig en - SLEEP OVER - på fredagen, så om någon gullig medlem/medlemmar vill hålla den på fredagen så vore de jätte roligt!
Men mötet blir alltså
 
19.30 - Klubbhuset ( Kan komma att ändras )
Och de vore väldigt bra om alla ni med kik går med i DBC kik grupp där jag lätt kan få tag på alla samtidigt, ni som inte har kik borde skaffa de,de är ingen direkt åldergräns och de är precis som SMS bara gratis om du har internet uppkoppling eller 3G/4G
 
 






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback