~ DBC träffen den 13 Juli 2015. ~

Det är dags igen! Den 13 Juli äger DBC träffen till i sköna Stockholm. Från klockan 12.00 - 17.00. Samma tid och plats som förra året.
 
Hur du anmäler dig kommer du att kunna se längst ned i inlägget, där det finns 2 kategorier. För dig som är under 18 och för dig som är 18 eller över.
 
Anmälningsperioden är från och med 14 Juni till och med 10 Juli. Du kan alltså INTE anmäla dig efter den 10 Juli, då är anmälningsperioden stängd. Är du där emot ny i DBC kan undantag skes!
 
Precis alla DBCare är välkomna till träffen, oavsett om du är ny eller gammal. Ju mer som kommer ju roligare blir det. Det är självklart inget tvång att komma om du inte vill. Och ifall du har med dig en kompis som spelare sso men inte är med i DBC så kan du självklart ta med din kompis som stöd (Detta måste meddelas i samband med att du anmäler dig själv) Samma gäller om du tar med dig en familjemedlem, så ska detta framkommas i anmälningen. För att jag ska kunna lättare ha koll och översikt över hur många som kommer!
OBS ~ Detta är i första fall endast för DBCare. Så, ni som inte är med i DBC eller är gamla DBCare som lämnat eller åkt ut kan ni tyvärr inte komma.
 
Vart ska man mötas?
Vi kommer samlas runt 12.00 ~ 12.30 i  Humlegården.
Vet man med sig att ens tåg,skjuss ect kommer lite senare än 12.30 så får man höra av sig tidigare så vi inväntar alla. Här är länken så ni kan gå in och titta själva och en bättre bild så klicka där --->  ~ KARTA TILL HUMLEGÅRDEN ~ 
Vi kommer att samlas utanför Biblioteket som är i mitten av Humlegården, tills alla har kommit.

 Vad bör jag ta med mig?
Ta med glatt humör är det allra viktigaste! Även en filt och picknik vore bra!
 
Vad ska vi göra för någonting?
Vi kommer att först och främst samlas, se till att alla är här. Och som förra året kommer vi att få gissa oss till vilka som är vilka. Jag kommer dock behöva veta vilka ni är i förväg ;) Men de kirrar vi på plats!
Därefter har vi planerat in lite lekar, bland annat en 5 kamp och frågesport! Även mysa lite med små prat och fika! :D Därav ta med dig ditt favorit fika/snacks/mat ^
 
Måste man vara där från 12.00 till 17.00?
Nej, det är klart du inte måste. Ett måste är dock att du samlas vid senast 12.30 om du kommer senare bör du kontakta Jenny om det, så ska vi se vad vi kan göra. Men, du kan självklart åka hem när du vill. Jag kommer vara där till 17.30! :D
För att anmäla sig till träffen ska det tidigast ske 14 Juni och senast 10 Juli. Anmälningar efter det kommer ej vara godkända, utöver om du är en ny medlem och ej haft 14-10 på dig.
 
FÖR DIG SOM ÄR UNDER 18.
Är du under 18 år kommer din målsman att behöva anmäla dig till träffen för att jag som arrangör ska kunna veta att du har tillåtelse att komma på träffen.
Hotmailen din målsman ska maila till är [email protected] om dina föräldrar vill ha mitt nummer att kunna ringa eller smsa till mig då ska antingen dina föräldrar eller du maila till [email protected] och berätta att du vill ha mitt telefon nummer. Du ska använda ditt STAR STABLE namn som rubrik på mailet. Detta pga säkerhetsskäl att jag ej vill dela ut mitt personliga nummer öppet för alla läsare. Och hoppas det accepteras.
 
I smset/mailet ska först och främst komma från din målsman, det är INTE okej att det använder ditt telefon nummer eller din mail för att anmäla dig. Då jag vill vara säker på att det är dina föräldrar.
Det ska även framkomma i mailet ditt Star stable namn, och ditt riktiga namn, din riktiga ålder och så klart föräldrarnas namn. (efternamn är ej obligatoriskt) och även om dina föräldrar vill dela ut sitt nummer till mig så jag kan kontakta dem ifall någonting skulle ske om det ej kommer vara närvarande under träffen.

Vill ni istället ringa mig, så går det också bra. Dock önskar jag att få ett sms i förväg om att ni ska ringa!
 
FÖR DIG SOM ÄR 18 ELLER ÖVER.
Är du 18 eller över så är du ju målsman över dig själv, (troligen) och behöver inte ha någon annans godkännande att åka på träffen. Du behöver enbart maila till [email protected] och skicka in att du mer än gärna kommer på DBC träffen, ange ditt Star stable namn, ålder och ditt riktiga namn (efternamn är ej obligatoriskt) vill du däremot ha mitt mobil nummer gäller samma sak som följande att maila till [email protected] med rubriken ditt star stable namn.
 
Vill du ha ett snabbt svar på ditt mail? Kontakta mig via kik, skype eller Star stable när du har skickat din ansökan!
 
Har du eller dina föräldrar några övriga frågor är det fritt fram att maila mig, eller fråga i spelet!
Jag hoppas vi syns den 13 Juli!

Kram Jenna.
 
 
 






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback