Morgon dagen!

Hej. Efter en ledig vecka, och inställda saker ska vi nu försöka få igång schemat igen! 
 
 
Men, vi kommer inte publicera schemat föräns senare på måndagen, så vi kommer att ha ett speciellt möte under måndagen. 
 
Så, det är bäst att så många som möjligt kommer imorgon, riktigt viktigt. 
 
 
Måndag 20/05.
Klockan ~ 19.15.
Samling ~ Valedale paddocken.
Ledare ~ Alla närvarande. 
 
Inget speciellt bör medtas. Bara sunt förnuft!



Förlåt för att jag inte kom... Men min dator har fått nåt slags virus och mitt internet fungerar inte. Men min pappa eller hans kompis skulle hjälpa mig så om 1-2 veckor så funkar den nog. c:

2014-05-19 » 21:41:54

Förlåt att jag inte kom men jag hade teaterföreställning hela dagen igår och var där från åtta till halv nio. Ledsen men ska försöka komma på de första event denna vecka! ;D

2014-05-20 » 15:47:23



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback