~ Sommaren lider mot sitt slut. ~

 
 ~ Sommaren håller på att nå sitt slut, men vi kommer förevigt minnas med oss de nya vännerna och minnena sommaren 2014 har fört med sig. Nu blickar vi istället för ett minnesfyllt äventyr som hösten och vinter har att erbjuda. Och vad gör de inte bättre om du är en tvätt äkta diamant bubbla! Den 18 augusti drar vi igång våran första tema vecka inför hösten som är inget mindre än Back to school! ~ 
 

Ja, som jag nyss sa så är sommarlovet alldeles strax slut och vi måste återgå till jobbet/skolan. Men, tack vare alla dessa framtida tema veckor vi har så kommer hösten/vintern 2014 bli den bästa! Tillsammans med er bubblor är allting möjligt! 
 
Inom en snar framtid kommer vi att byta ut våran design. (Headern & kanske bakgrund) för ett fräscht utseende!
Och vi kommer att ha en stor rensning. De flesta har slutat spela/tappat lusten för SSO och vi strävar efter att ha de aktivaste medlemmarna i en och samma klubb. Därav kommer Back to school veckan vara väldigt avgörande över vilka som kommer få stanna kvar eller inte. Vi kommer alltså att rensa ut oaktiva spelare och rulla igång kön igen. För att få in nya och glada ansikten in i våran egna värld! :D 
 
Men vi har faktiskt lite tråkiga nyheter också. Som de flesta (hoppas jag) har läst på skrev April Starwood (f.d klubbägare av DBC)  ett hejdå inlägg till er 
 
     Med tungt hjärta har jag..
.. Har jag (App) lämnat DBC. Den anledningen jag har vill jag hålla mellan mig och Jen, även fast ni verkligen förtjänar att veta den. Men jag tänker inte skriva världens depp-inlägg, utan jag vill tacka för alla roliga och underbara minnen med er. DBC-träffen är verkligen ett minne för livet och jag saknar er alla redan så otroligt mycket bara över att jag skriver det här. Men jag älskar er, och tack för all min tid här, det har varit så roligt och jag hoppas att Jen och Guldis fortsätter driva DBC och skapa nya härliga minnen.
 
Jag älskar er, nu och föralltid, Kramar och pussar - App ♥
April har alltså slutat som klubbägare i DBC och kommer dessvärre inte komma tillbaka. Därför står nu klubben under ägorna på Jenny Snowhill & Jenny Goldbridge som ska göra eran höst/vinter till de bästa i Star stables historia! För jag hoppas ni är lika exalterade som jag. Även om nu att April lämna var ett litet hinder och vi alla kommer sakna henne enormt så kommer vi också att minnas de 2 åren som April har spenderat här i klubben!
 
Hur kommer hösten se ut enligt våra planer?
Vi kommer att arrangera ett litet möte Måndagen den 18 Augusti som ett välkomnande tillbaka efter ett skönt och förhoppningsvist utvilat sommarlov. Vi kommer att presentera oss ytterligare för nya medlemmar som kommit in under sommaren men kanske inte riktigt fått humet om vad vi är för några ännu. Och vi kommer även att ge er rikligt mer information och även ta emot frågor och förslag inför hösten/vintern. 
 
Som vanligt kör vi igång med tema veckor och vi kör en omstart på tema veckorna. De flesta vet att på Söndagarna är dagarna vi bestämmer tema veckor, om de inte är förvalt eller en högtid. 
Varje Söndag får alla som vill komma med idéer till veckorna att slänga ut dem, men vi har ju gjort otroligt mycket under 2 år. Och därför är de nu möjligt att ge förslag på gamla tema veckor vi haft. Vill säga typ, spion vecka, cirkus vecka ect. Men vi kommer ha nya event, alltså inte de gamla som vi hade förra gången vi hade den veckan! För att få igång idéerna lite och göra saker tillsammans och ha de så kul som möjligt. 
Vi kommer fortsätta att fira varje högtid, halloween, jul, påsk ect. Julen är ju mest speciell då vi har hela december som en stor jul månad! Jag är redan nu taggad till Lucia tåget kan jag ju säga!
 
Och vi har deffentivt planer på att fylla 3 år. Utan några som helst tvekningar! 
Och nu är de ju som sagt även dags att börja ta in nya ansiktet till klubben då vi återgår till vårat rensning schema som är minst 5 medlemmar i månaden. (tyvärr)
I skrivandets stund är vi 43st i klubben och vi kommer ta in så vi blir full klubb till hösten när allting har dragit igång och vi känner oss redo för att välkomna er!
 
DBC är en klubb för dig som är trött på att klubbar upplöses, du är trött på att byta klubb 1-2 gånger i månaden. DBC kommer inte upplösas på goda vägar och kraven för att vara med är ytterst få! 
De enda du ska kunna visa oss är att du är en mogen människa som vet vad du vill. Du ska kunna visa intresse och angemang för klubben. Så som att delta på eventen (inte alla) och självklart bidrag med godstämning i våran chattkanal! De flesta i DBC har i nuläget varit med i över 3 månader och jag tror och hoppas att dom trivs lika bra  i klubben som jag gör. Och med våran nya klubbledare Jenny Goldbrigde ska de bli spännande att se hur våran höst startar! Jag hoppas ni som valt DBC är nöjda med erat val och har en underbar stund. 

Med all kärlek Jenny Snowhill & Jenny Goldbridge. ♥
 
~ Mer information kan komma att tilläggas i detta inlägg. ~
 



Hej! Jag undrar bara hur ni ska få veta vilka i väntelistan som är aktiva och ej aktiva? Ville bara fråga c:

Svar: Vi menar de som är med i klubben och inte väntelistan!
Kram Jenny Snowhill.
diamondbubbles.blogg.se

2014-08-10 » 22:08:17

hej jag ser inte att jag står på kön tacksam för svar om jag står på kön eller inte

2014-08-12 » 08:08:11

hej jag ser inte att jag står på kön tacksam för svar om jag står på kön eller inte

Svar: Du står med på kön!
diamondbubbles.blogg.se

2014-08-12 » 08:08:11

Längtar jätte mycket tills jag kan gå med i DBC! Ska bli sååå kul :)

2014-08-12 » 14:46:52

Hej Carlos och/eller Guldfisken!
Jag har varit på semester nu ett par veckor (Som klantiga jag glömt säga uh) så det är anledningen till att jag varit väldigt inaktiv!

Kram~

2014-08-14 » 14:52:39



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback