Ny klubbledare

Hej!
Idag den 3/8-14 har jag, Jenny Goldbridge gått med i klubben och tagit platsen som klubbledare och kommer att hjälpa till att driva klubben.
Jag har tidigare erfarenhet av klubbägning när jag nyligen var ledare i Shady Pearls och tycker att det är jättekul att driva klubbar, Jen har därför erbjudit mig att vara klubbledare tillsammans med henne och App vilket jag tycker ska bli superkul!
 
Mitt namn är somsagt Jenny Goldbridge men ni kan kalla mig Guldis (Jen har hindrat mig från att heta Jen) och jag är väll en person som kan vara både seriös och oseriös beroende på tillfället. Ni kan alltid prata med mig och jag är ofta öppen för att hitta på något så det är bara att fråga!
Mina uppgifter i klubben är rätt allmänna och jag kommer hjälpa till med ditt och datt och agera lite som Jens högra hand :)
 
Det finns inte så mycket mer att säga utan jag tycker att det ska bli kul att lära känna er allihopa!
 
 
 



» jenis

hej

2014-08-11 » 20:13:12



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback