~ Allt blir som det ska vara. ~

 
Hejsan alla bubblor. Ni minns väll alla April Starwood?, våran förra klubbledare.
 
App har slutat lite till och från men har varit DBCs klubbledare i år och dar känns det som. April hade ju från början Golden Fighters och därefter Blue Bubbles. Men, efter ett andra försök med Golden Fighters så fick April inkl en hel del gamla GF'are joina DBC. Vi hade ju sammarbetat med dom ett tag. Dessvärre hann vi inte gör så mycket.
 
I vilket fall som så slutade App sommaren 2013 men har försökt börja spela igen. Men tyvärr har det inte alltid gått så bra. Men nu har hon troligen hittat hem. Jag skriver detta inlägg ihopp och tro om att April kommer stanna ett tag denna gång. Och därför kommer ni se April Starwood återigen som klubbledare för DBC. Hon kommer hjälpa till med alla dessa saker som jag tagit hand om själv, med hjälp utav er medlemmar såklart. Men, nu ser att ljust ut. April är tillbaka och vi kan återgå till det gamla vanliga. Dock med nya fräscha idéer och events! :D
Och för er som vill gå med i DBC eller gå ur kön kommer hädan efter att få maila April Starwood!
 
Plus att DBC fyller 2år i Maj. Det är nog det sjukaste! Vi kommer försöka ge DBC bloggen ett någorlunda nytt utseende, men inte röra bort allting, så att man ändå hittar allt! Vi kommer lyfta fram våran instagram mer. Eftersom att det är flera som kollar dagligen på instagram än DBC bloggen!
 
Sedan har vi även fått in en ridklubbsägare. Jenny Snowhill tog ju hand om allt som var med ridklubben med hjälp av resterande ridlärare. Men nu slipper jag oroa mig över det!  Alla ni som är intresserad av att bli ridlärare/hoppa av eller har idéer om en förbättrade lektioner, önskemål ja allt som angår ridklubben kan från och med nu maila Jenny Starstone. Hon kommer ha koll på allt sådant och se till att dom hålls. Vi har också ridlärar möten efter våra orginalmöten på söndagar. Så ni som planerar en tid som ridlärare eller bara vill komma med önskemål kan alltid stanna kvar lite extra efter mötet!
 
Vi kommer också att arrangera lite filmkvällar så småningen om kanske under påsklovet då jag vill fixa en DBC trailer för nya medlemmar. Och i Juli kommer mitt bloggdomän Snowhill.se att gå ut och därefter kommer jag att köpa Diamondbubbles.com hit! Mycket mer stilrent om ni frågar mig.

Vi ska helt enkelt ta DBCs hemsida till en helt ny nivå utan att krångla till allt. Jag tycker att det låter super bra! Och är riktigt taggad till det nya utseendet, och hoppas ni också är det!
 
Sedan kommer jag (Jenny) att skaffa mig en ny mobil om bara någon vecka. Vilket betyder att min gamla telefon kommer bli min Star stable telefon. Eftersom att flertal utav er kanske vill kunna kontakta mig när jag inte finns vid datorn och jag har varit försiktig med att ge ut min irl kik. Så därför blir en Star stable telefon ganska bra, då jag ändå kommer ha en telefon bara liggandes där! Så ni som vill kontakta mig om irl träffen med era föräldrars tillåtelse och dom vill smsa eller prata med mig kan då ringa/sms via det numret. Det numret kommer jag även att skriva ned här på bloggen så ni lätt kan gå och titta! :D
 
Hoppas ni är lika taggade som vi! :D Nya projekt kommer också startas inom en snar framtid!
Den som lever får se. ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback