Viktig information till alla DBC'are.

Jag glömde helt bort mig från söndagens möte skriva upp om vad vi gick igenom. Vi gick igenom det gamla vanliga, men en sak utifrån det vanliga. I lördags hade vi ett event där rätt många döck upp, men.. det var ungefär 2 av dem som faktiskt lyssnade på vad jag sa. Gjorde som jag sa och hängde med. Jag är en rätt lätt irriterad person, och jag kräver respekt när jag väl ska hålla någonting för er. Det har hänt flera gånger att jag får ber er vara tysta säker 5-6 gånger innan ni faktiskt är tysta. Men, det blir aldrig riktigt tyst. Utan skriver jag någonting så skriver alltid någon en massa smileysar som svar. Det stör mig, för jag bad om tystnad och då är det tystnad som gäller. Eventet i lördags var hemskt. Och jag vill aldrig mer uppleva sådant, jag kommer nu att köra på en metod som jag hoppas ska funka, jag kommer be er vara tysta EN gång, är det inte tyst efter minst 5min då ställer jag in dagens aktivitet. Jag är trött på att ni inte kan visa lite repsekt och hänsyn till folk som ska hålla event, när ledaren går igenom det vi ska göra är det väl självklart att man ska hänga med och lyssna? inte tramsa omkring. Eftersom vi har event en gång om dagen, så kanske ni max behöver lyssna på mig 20min om dagen, annars får ni tramsa runt hur mycket ni bara vill. Men inte när jag redovisar, jag kräver inte sådär jätte mycket av er som medlemmar men respekt trodde jag ni förstod. Jag blir inte arg på er, jag blir faktiskt ledsen & besviken på att ni inte förstår. Jag lägger ned tid på DBC, tid som jag egentligen inte har. Och jag uppskattar om ni faktiskt ta er tid och lyssna på mig när jag går igenom saker. Och sedan fråge regeln, vi införskaffade oss den utav en anledning. Har du en fråga SKRIV inte ut frågan eller skrik inte ut att du har en fråga. Utan gör en - ! - jag skriver alltid ned vilka som har frågor och vilken ordning, därefter att jag är klar med det jag redovisar så tar jag frågorna. Så spamma inte med - ! - utan, en räcker gott och väl. Sedan verkade ni inte heller förstå den andra regeln, TROR ni att det är event, ser det ut som att JAG redovisar någonting kolla då dagens schema om det är någonting den tid punkten du loggade in. Stör inte med att skrika och fråga om det är event, eller att du är försenad. Är du sen så smyg in och prata med mig, stör inte hela eventet. Detta hoppas jag kommer ändras denna vecka och jag kommer gå igenom på söndag hur jag tyckt ni har varit. Jag älskar er jätte mycket, för mycket för att låta det i kras. Därför ber jag nu om eran hänsyn till alla som håller event/aktiviteter framöver! :)
 
Utöver detta så får ni självklart tramsa omkring på mina event, men INTE när jag går igenom hur vi ska göra m.m. :D
 
 
 
 
 



Hej bara undrar kan jag få vara med i din klubb? :-) ♥

2013-09-18 » 15:10:10

;-):rolleyes::question:

2013-09-18 » 15:10:44

:love:Hej! Kan jag få vara med i din klubb? Jag är Emily och är en snäll och omtänksam 16 åring och jag värkligen älskar din blogg. Oavstett denna elr din egen. Jag hoppas på svar som du gärna kan skriva på min blogg. Tacksam för svar:) //Eme :love::question:

2013-09-19 » 16:37:53

:love: Hej! Jag är Emily:-)Jag är en 16 årig tjej som är snäll, omtänksam och tar alla andra före mig. Jag vill jätte gärna vara med i din klubb och undrar om jag får det??? jag har följt denna blogg för att kika in i din värld.
Tacksam för svar:) //Eme
Ps. Svara på min blogg :)

2013-09-19 » 16:41:08
» Eme

Ok. Men då vill jag ställa mig i kö

2013-09-19 » 16:47:26

Ni här ovanför ^^^^^^

Hon har redan stoppat klubbkön.

2013-09-22 » 12:46:14

hej jag undrar om jag skulle kunna få komma med i klubben?

2013-09-28 » 17:12:16



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback