~ Orientering V.39 ~

♣ Aktivitet ♣
Klockan: 18.00.
Samling: Vingårdens bibliotek.
Ledare: Jenny Snowhill.
 
Eftersom denna vecka kommer ha mycket kordinater & kartövningar så kommer viha en liten orienteringsskola, eller ja lektion. Gå igenom hur man kollar kordinater, info om tipsrundan & kartletning m.m.
 
 
 
 
 
FEL PÅ MÅNDAGEN NI KANSKE INTE SER ALLT.
MEN NI BEHÖVER BARA DYKA UPP VID VG BIBBLAN 18.00
LEDIGT
♣ Aktivitet ♣
Klockan: 18.00.
Samling: Observatoriet.
Ledare: Jenny Snowhill.
 
Vi börjar veckans event med det enklaste, kordinater. Jag kommer ställa mig på några ställen runt om i jorvik och därefter ge er kordinater. Och efter att vi är klara med det kommer vi gå vidare till kartletning, vilket innebär att jag ger er en kordinat och därefter ska ni säga den hemliga platsen som är närmast! :)
 
♣ Aktivitet ♣
Klockan: 18.00.
Samling: Steves paddock.
Ledare: Kate Mistwood.
 
Ni kommer att få mer info på plats, men. Kate kommer ge er olika kordinater på olika NPC's runt om i jorvik. Och ni ska veta vart dem står och vilken NPC det är. Och därefter deras betydelse på jorvik... te.x Alex räddar jorvik & james är en självupptagen och 'kung' över fort pinta. Vinnaren får 3dars erfaren ryttare.
♣ Aktivitet ♣
Klockan: 18.00.
Samling: Fort pinta stranden. (vid trähusen)
Ledare: Jenny Snowhill.
 
Dags för ungefär en skattjakt i stadsmiljö. Jag kommer att ta upp drygt 5 saker på informationen och påminna er om dem varje gång vi byter stad. Det kanske är t.ex en katt, en stor ingång & klocka. Ni ska hitta, då ska ni under 10min i lag hitta dessa saker. Dessa saker ni ska hitta är samma i varje by, och vi säger att en by inte har en katt, då ska ni komma så nära en katt som möjligt. Typ, kanin? alltså. Fortfarande ett litet djur. För det får ni fortfarande poäng för, då ni använt eran kreativitet! :) Det laget som samlat ihop flest poäng för under kvällen vinner!
♣ Aktivitet ♣
Klockan: 18.00.
Samling: Äppellunden.
Ledare: Jenny Snowhill.
 
Dags för tisprunda! :D Ni kommer bli inledade i lag, med 2 och 2. Mer info på måndagen, för er som inte var med då får lite snabb info på plats. Ta med papper & penna.
♣ Aktivitet ♣
Klockan: 16.00.
Samling: Jarls gravvalv.
Ledare: Jenny Snowhill.
 
Dags för klubbmöte återigen! :D
 



Hej:love:
Jag skulle jätte gärna vilja ställa mig i kön till DBC Kan jag det? :question:
Snälla har velat gå med hur länge som hälst ställ mig i kö :):-d

2013-09-25 » 10:45:09

Du läser kanske inte detta Jen, men jag är ju med i klubben men min dator har pajat, därför är jag inte aktiv (om inte mina kompisar loggar in förstås) men snälla kicka inte typ mej rör ngt för jag tillfälligt inte är aktiv ;-(:love::-(

2013-09-26 » 21:43:05



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback