Intressekoll över saker att göra innan året är slut.

Detta kanske är lite tidigt att planera in nu, men jag känner att jag måste veta vad NI vill göra för någonting innan året är slut. 
 
Förra året hade vi ett stort lucia tåg, vi tränade lite smått och vi hade jätte kul. Nu undrar jag om ni är sugna på att återskapa förra året lucia tåg, fast såklart en annan lucia m.m. 
Därefter hade jag fått önskemål på en ny DBC award lagom till nyår. Eftersom dem 2 senaste har varit jätte roliga! :)
 
Sedan har ju säkert ingen missat att det snart är halloween! :D 
Vad skulle ni vilja göra då?, självklart kommer vi att ha en halloween vecka, men kom gärna med förslag. c: 
 
Sedan har jag fått ett önskemål om en DBC gruppchatt på skype. Och, det skulle nog vara roligt, och jag skulle nog kunna ordna det, men för er som nu vill vara med i gruppchatten får kommentera detta inlägg med skype namn, så jag sedan kan skapa gruppen vart eftersom folk trippar in! :)
 
Sportlovet vecka V44. Då tänkte jag att vi inte ska ja något vanligt tema som vi har nu, utan någonting mer gigantiskt, någonting att minnas. Det är några veckor kvar, men vad tror ni? vad vill ni ha?
 
Och sedan har folket önskat fler tävling med fribiljetter som pris, är det någonting ni vill ha?
Eller borde vi skära ned på fribiljetterna så dem blir någonting speciellt. 
 
Och jag har på senaste tiden fått in mejl på starstable med frågor om jag söker klubbledare, och nej det gör jag inte. Jag är ensam stående ägare med Lucy Westlake som sekreterare. Som sekreterare så hjälper hon mig vid stora beslut och scheman. Och säkert andra saker i framtiden. Jag svarar fortfarande inte på brev om att folk vill stå på kö, jag läser och kastar. :) Eftersom kön inte är igång, vi har rensat bort rätt många från kön, vissa har
fått komma in, vissa ville inte vara med i kön längre och vissa har blivit borttagna av personliga anledningar. 
Vi kommer troligen släppa in folk titt som tätt, men att ta in fler på kön är inte någonting vi planerar att göra på ett bra tag. Men, kön har fått lite liv i sig. 
 
Men, detta inlägg är som en liten tanke ställare inför mötet på söndag, tänk igenom dessa saker och kom gärna med egna förslag på att göra innan året är slut! :D 
 
 



jag vill va med i skypegruppen! :)

2013-09-18 » 13:16:59

Jag heter emmmalinnea på skype 8D

2013-09-18 » 14:46:59

Är inte särsklit aktiv på skype=( ar typ inte andvänt det sedan jag laddade ner... Men detta med Lucia tåg verkar grymt! och på halloween...Jag vet inte.. kanske att alla i klubben gör ett inlägg på sin blogg (ett halloween inlägg såklart!) och det som är bäst vinner och läggs upp på dbc bloggen? Eller typ en halloween mode show? Det låter iaf kul!

2013-09-18 » 15:57:48

Här kommer mitt massvar; stå ut! Tar det i punktform så blir det tydligare hihi.

- Jag vill jättegärna ha ett Luciatåg, det låter askul! Jag var ju inte med förra året, men kan ana hur fränt det är. Gick man runt hela Jorvik etc, för det vore supermysigt, jag taggar redan nu haha! :D

- På Halloween skulle jag personligen vilja ha en skräckhistorieberättar-kväll, gärna i spöktimmen IRL - fredag till lördag kanske? Detta skulle man kanske kunna ha över Skype, imo blir det roligare då! En utklädnadstävling vore också kul, med Halloween tema då.

- Jag hakar gärna på DBC Skype-gruppen, kan dock inte lova att jag deltar i alla samtal så av min lilla erfarenhet så kan för många personer på samma tråd bli jobbigt (framför allt högljutt haha). Men du har min Skype så lägg gärna till mig :D

- Angående Sportlovet så låter det som en kul idé, dock brukar rätt många åka bort på Sportlovet, så det kanske vi ska höra med folk om innan något jättestort planeras in?

- Till fribiljetter .. Eftersom jag själv kom in med hjälp av en fribiljett I guess, så vet jag inte om jag har rätt att uttala mig i frågan (jag blir väl något av en hycklare), men PERSONLIGEN tycker jag att man borde skära ner på det, jag tycker det borde vara något lite mer unikt, ett extra bra pris, inte någonting som slängs ut till höger och vänster. För då måste ju fler och fler kickas, eller?

Tror det var allt, iaf rörande detta inlägget haha :D

2013-09-18 » 17:44:33

Ja jag tycker man ska vinna mer fribiljetter (stav)
och det vore kul att ha lucia 8D
Sen vore det kul att gå på bus eller godis o.o 8D

2013-09-18 » 17:57:28

Du vet vad jag heter på skype och om det skapas en DBC-grupp där får du gärna bjuda in mig, kommer nog inte vara med så mycket för jag gillar inte att skypa när det är 485 personer i samma samtal men ah.. :)

2013-09-18 » 17:59:00

hej!
du har ju min skype men i alla fall är det smultron34

2013-09-23 » 18:21:31

Komma med i dbc.. Starta kön.. Vinna en fribiljett :3

2013-09-29 » 21:56:46

Komma med i dbc.. Starta kön.. Vinna en fribiljett :3

2013-09-29 » 21:56:46



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback