Helt seriöst! :)

Jag tänkte hela går kvällen på att skriva inlägg eller inte. Men, jag gör det iallafall!
 
Jag är otroligt besviken på hur ni är mot folk som håller event. Mot mig har ni verkligt skärpt er, men.. inte mot andra. Ni verkar inte ha respekt mot någon i klubben, det stör mig något rejält. Det är dags att ta sig i kragen, jag har länge tänkt ställa in alla aktiviteter fram tills ni fattat vett. Men, dag till dag kommer jag istället älta på detta och på söndag har vi stor diskution om detta. :)
 
Så som ni är mot andra som håller event är inte okej, tänk på det till framtiden. 
Ni kommer börja få ut varning för att in inte visar respekt. Jag får ju reda på hur ni är mot ledarna förr eller senare. :)



Jag fattar vad du menar Jen, jag har inte varit med på särskilt många event DENNA vecka pga lite saker hemma samt skolan och så, men eventet när vi skulle leta NPC´s så var jag med och folk blev irriterade och jag var bara med i slutet men jag hörde ju diskussionen efter och fattade då. Tyvärr är inte jag med på klubb mötet efter som pappa jag och brorsan ska bort. Och jag hoppas jag är inte är särskilt mkt inblanad med otrevligheter =)

2013-09-29 » 09:35:39



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback