SUPER BUBBLORNA V41

 
Jag Jenny har börjat jobba igen på måndagar, och därav kanske vi ej kommer ha mer än spontana event. Bara välkomna att ta för er! Jag är tillgänglig runt 20.00 på sso.   HELA DENNA VECKA ÄR MED POÄNG.  KOMMER DU PÅ ETT EVENT FÅR DU 1p VINNER DU FÅR DU 2p.  Vinnaren utav veckan får ett hemligtpris.
 
SPONTAN EVENT MED KATE & NATALIE.
 ♣ Aktivitet ♣
Klockan: 19.00.
Samling: Fårhagen.
Ledare: Jenny Snowhill.
Kullåkningdags. Eftersom att vi dessvärre in kan flyga utan att dö så kommer vi att glida. :D  Den som glider längst vinner och vi kommer ha olika omgångar! :D Utslagningar osv osv. c:
  TA MED SUPERHJÄLTE KLÄDER.
 
Aktivitet ♣
Klockan: 19.00.
Samling: Southsilver vattnet.
Ledare: Jenny Snowhill.
Rädda Jen. (igen) Ni ska rädda mig ett par gånger, jag kommer fara till olika platser och ge er ledtrådar, vissa saker kommer att bli på tid (kanske) c:  Har ni hittat mig EN gång får ni EN poäng.
TA MED SUPERHJÄLTE KLÄDER.
 
 
 
 
♣ Aktivitet ♣
Klockan: 19.00.
Samling: 
Ledare: Jenny Snowhill.
 
UNDER KONSTRUKTION
 
♣ Aktivitet ♣
Klockan: 19.00.
Samling: Utanför Ridhuset.
Ledare: Jenny Snowhill.
 
Uställningsdags. Ta på er eran bästa superhjälte outfit till både häst och ryttare. Använd gärna ALLT som går att ha, husdjur,rosetter,blommor,medaljer m.m

Må finaste bubbla vinna!
♣ Aktivitet ♣
Klockan: 19.00.
Samling: GÅD GRINDEN.
Ledare: Jenny Snowhill.
 
Dags för lite hemliga event, jag har inte kommit på någonting än :)) så vi hoppas att jag kommit på någonting. HEMLIGT FÖR OSS ALLA <3
♣ Aktivitet ♣
Klockan: 16.00.
Samling: u know the place.. <.< 
Ledare: Jenny Snowhill.
 
Möte som vanligt c: behöver jag fortfarande skriva ut det >.> ?

 




(bild gjord av emilia moonpaw)


DU GAV MIG ALDRIG CRED FÖR DEN!!! :(

Svar: HAHAH GLÖMDE JAG DE ENDÅ
diamondbubbles.blogg.se

2013-10-21 » 21:21:54



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback