Vanlig vecka - V. 45


Eftersom att Jen har mycket i skolan denna vecka så har det inte blivit så mycket aktiviteter, men April kommer att ha några aktiviteter i slutet av denna vecka. Klubbmötet och eventet blir som vanligt!
 
På lördag av vi en invigningsfest för det nya projektet vi har jobbat med.
 
Det blir en "vanlig" vecka utan tema eftersom vi sparar militär veckan tills nästa vecka då Jen är mer utvilad och ledig!



♣ Aktivitet ♣
Tid:
Samling:                                                           LEDIGT
Ledare: 
Information: 
 
♣ Aktivitet ♣
Tid:
Samling:                                                           LEDIGT
Ledare: 
Information: 
 
♣ Aktivitet ♣
Tid:
Samling:                                                           LEDIGT
Ledare: 
Information: 
 
♣ Aktivitet - Slenderman 
Tid: 19.00
Samling: Mrs. Pike
Ledare: April Starwood
Information: Slenderman igen! Det var så populärt från förra veckan så jag känner att vi kan köra det igen!
 
Beskrivning av Jen från förra veckan:
En person är slender, och resten är småbarn. Slender får kortgaloppera hela tiden, tills den ser en person, då får den springa fram till den personen och försöka bjuda in den i grupp.  'Småbarnen' får bara trava tills dem ser slender. Blir man sedd utav Slender så är man så gott som död. Så det går ut på att vara kvar längst inne i Gröndal utan att bli sedd utav Slender. Men, om du är ensam så får du endast TRAVA i skogen, och slender får BARA KORT GALOPPERA. Så, detta kanske blev en rörig instruktion. Så vi tar ett exempel.
 
Jag jenny är slender och April är helt vanlig. April får endast trava runt i skogen, och jag får kort galoppera. Men, om april ser mig i skogen får hon springa iväg lite ifrån mig. Men om jag ser att hon springer iväg eller ser henne innan hon ser mig så får jag springa emot henne och mitt uppdrag är att fånga henne i en grupp. Då är hon död. Men, om hon springer ut från skogen INNAN jag bjudit in henne i en grupp, då har hon chansen att få köra igen senare. Då vi kanske kör olika ronder. Men, det gäller att vara kvar längst inne i skogen utan att bli sedd. Slender ska även säga till när en person är fångad eller utjagad från skogen, så att inte ni luras med varandra. 
 
♣ Aktivitet - Roliga lekar 
Tid: 17.00
Samling: Arenan
Ledare: April Starwood
Information: Vi kommer köra lite gamla hedliga lekar typ som kurragömma, tagen, alla hökens vingar kom mm. Även om ni har någon ny lek vi skulle kunna prova!
 
 Event - Invigningsfest ♠
Tid: 20.00
Samling: Vid Arenan
Ledare: April Starwood & Jenny Snowhill
Information: En invigningsfest för det nya projektet jag och Jen har hållit på med!
 
♦ Möte - Varje söndag 
Tid: 16.00
Samling: Jarlsgravalv
Ledare: April Starwood & Jenny Snowhill
Information: Det hedliga klubbmötet varje söndag ;)
 






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback