Random veckan kör igång! :D

Sådär ja, EN VECKA KVAR.. tills vad?? jo, december månad. :D Nu tar vi igenom allt roligt vi gjort detta år och schemat för denna vecka ser ut på följande!
 
 
♥Aktivitet♥
Klockan - 20.00.
Samling - Mrs Pike.
Ledare - Jenny Snowhill.
 
Idag är det återigen vårt kära Slenderman! :D Medta gärna snabb häst och glatt humör!
För er som inte vet hur slenderman går till kommer reglerna tas på plats.
 
♥Aktivitet♥
Klockan - 
Samling -                                                 LEDIGT
Ledare - Jenny Snowhill.
 
Ridlektion.
Klockan - 17.00.
Samling - Vingårdskällaren.
Ledare - Stephanie Snowhall.
Ni behöver inte medta någonting speciellt, kanske anteckningspapper? Endast teroi idag.
♥Aktivitet♥
Klockan - 19.00.
Samling - Valedale paddocken.
Ledare - Jenny Snowhill.
 
Dags för lite kordinatjakt eller skattjakt. Ni kommer få bestämma på plats vad det blir för event beroende på hur många som kommer dit. :D 
Kordinater är när jag ger er en kordinat och ni kommer till platsen där ni tror jag är. Försten dit får poäng.
Skattjakt är när jag ger er ledtrådar på platser t.ex - Vem har börjat julpynta redan nu? - Om ni tror ni vet svaret rider ni dit och inväntar nästa ledtråd. :)
 
♥Aktivitet♥
Klockan - 18.00.
Samling - Fort pinta café.
Ledare - Jenny Snowhill.
 
Idag ska vi music quiz! Jag kommer välja några låtar från spotify top list! 
Mer regler på plats!
 
♥Aktivitet♥
Klockan - 19.00.
Samling - Mrs Piké.
Ledare - Jenny Snowhill.
 
Killiboll dags! :D Det är alla mot alla!
Ni som inte vet reglerna kommer få höra det på plats!
 
Ridlektion.
Klockan -  16.30.
Samling - Galoppbanan.
Ledare - Natalie Season.
 
Medta snabba kläder, glad häst(snabb med) vi kommer att ha en liten tävling. :D
♥Aktivitet♥
Klockan - 19.00.
Samling - Bibblan i VG.
Ledare - Jenny Snowhill.
 
Kommer gå igenom december månad med er som har frågor och ta emot sista minuten för lucia tåget. Detta är endast för er som anser att ni bör lyssna och inte riktigt förstod meningen. Även önskemål om nyår kan komma :D Ifall ni vill att vi gör något speciellt runt det nya året.
 
Ridlektion.
Klockan - 21.00.
Samling - Paddock ön.
Ledare - Stephanie Snowhall.
Medta glatt humör. :D
 
♥Aktivitet♥
Klockan - 16.00.
Samling - Jarsgravvalv.
Ledare - Jenny Snowhill.
 
Dags för klubbemöte! :D Komihåg att anmäla er till lucia ni som är intresserade.
Efter mötet kommer vi ridlärarna att ha ett möte så Natalie & Stephanie ni måste komma om ni verkligen inte har något annat för er!
 
Ridlektion.
Klockan - 19.00.
Samling - Avalon.
Ledare - Natalie Season & Stephanie Snowhall.
Medtag snabba kläder, snabb och glad häst och en liten nypa tävlingsinstinkt!



http://www.youtube.com/watch?v=1CJR8ruD-K8

2013-11-25 » 20:40:20

Gu vad roliga aktiviteter jag vill iin! :(( Men kön står still... :thumbdown:

2013-11-26 » 18:24:12

Ehm, jag är inte medlem i DBC men jag skulle järna vilja få en plats i kön, skulla jag kunna få det? Ja eller nej.

Svar: Kön är stoppad.
diamondbubbles.blogg.se

2013-11-28 » 19:37:55

Okej, men när den slutar bli stoppad då vill jag komma med i den.

2013-11-29 » 17:33:14



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback