~ Ägarna. ~

~ ♣ Jenny Snowhill ♣ ~

Jag är då skaparen utav DBC och förblir väl det tills sista steget tillsammans.
Jag är en tjej som heter Jenna och är född år 1997. Vilket betyder i skrivande stund att jag snart fyller 17år.  Jag har alltid gillat hästar och har ägt en egen i ca 8år. Så hästar har varit en stor del utav mitt liv då jag nästan under hela min barndom varit i kontakt med hästar. Även om det bara var jag, min syster och mina vänner som var häst intresserade. Utav många om och men så har jag idag slutat sitta på häst ryggen och står idag bakom kameran. Jag har nämligen hittat något annat att försörja mitt liv på och det är fotografering. Jag går första året på ett gymnasium som heter IT. Min inrikting där är design, inte designa kläder som många tagit fel på. Utan webb design, fotografering och film. Jag fick från början på REAL gymnasiet inrikting stylist. Men, jag trivdes inte där och tog tag i saken och bytte både skola och inriktning. Och det är nog det bästa jag gjort sedan DBC skapades (öhö.)
 
 
I starstable lever jag livet som vilken hästtjej som helst. Utifrån att jag är klubbägare. Jag bor lite här och där, har häster till höger och vänster och är alltid upptagen med antingen dittan eller dattan. Jag har själv nyligen kommit i underfund med att jag faktiskt är en upptagen star stable spelare som själv inte förstår det. Men, jag umgås 94% av mina sso dagar med klubben och resterande 6% står jag i ett hörn och filosoferar.
Och som dom flesta SSO spelarna så äger jag också en blogg vid namn Snowhill.se. Där kan ni följa min vardag lite mer " Behind the scenes" och en och annan DBC bild ploppar nog alltid upp. :)
 
 
 
 
~ ♦ Jenny Starstone ♦ ~
 

Jag den andra ägaren utav DBC, och hoppas på att vara det länge.

Jag heter Johanna utanför detta spel, och är född 2002. Jag må inte vara den äldsta i klubben om man säger så! Hästar är det djur jag älskar mest av alla här på jorden, och när jag var liten hade jag en egen liten Shetlandsponny. De betyder riktigt mycket för mig att vara med hästar, de är väldigt snälla och kloka. Jag går fortfarande i grundskolan och kommer gå där i några år till.

 

Men på starstable då? Där går jag under namnet Jenny Starstone.

Jag brukar flytta runt mig lite här och där över Jorvik så har väl inte något riktigt ställe som jag kommer bo på föralltid. På fritiden brukar jag umgås med vänner, klubben, eller bara springa runt och tänka. Jag har också hand om klubbkön här på bloggen, så det kan jag sitta och pilla med ibland. Vill ni hitta mig någon annanstans än här eller på spelet så finns jag ibland på Starstone.blogg.se där ni kan läsa lite om mig och mina hästar.

 
 
 



» emily

Hej! jag är klubblös och skulle jätte gärna vilja gå med i dbc jag klarar inte å vara klubblös.Jag hade en klubb jag verkligen älskade men dom tog bort den så var jätte ledsen för det så söker en ny klubb åch dbc är så fin klubb tycker jag har några vänner där :)

Svar: Du måste stå i kö!
diamondbubbles.blogg.se

2013-05-07 » 15:29:45

vilken bra blogg! väldigt nöjd med den här bloggen:D några frågor bara:)har ni någon häst? har ni något djur? förresten ni värkar väldigt snälla!! jag vill bli eran vän:)snälla:D jag är väldigt snäll tjej som är trevlig att ha som vän på starstable :D oo förresten jag heter stella starstorm på starstable ;)

Svar: Menar du irl eller starstable. c8 ?Vi är också otroligt nöjda med våran blogg och just med tanke på att det är en klubb blogg. :D
diamondbubbles.blogg.se

2013-05-14 » 07:48:14

Hej jag är inte inne På SS men jag ska väll ha fått brev om att jag kan gå in i DBC. När slutar den platsen att gilltas (stav)???

Svar: 26/5 :D
diamondbubbles.blogg.se

2013-05-23 » 15:29:39

skulle jag kuna f st i kö till dbc snälla?:-d:-)

2013-06-07 » 15:40:08

en video till er vill gjärna vara med:love:
/Users/Guest/Desktop/Film 2013-06-15 kl. 18.55.mov

2013-06-15 » 18:59:52

skulle gjärna vara med:love:/Users/Guest/Desktop/Film 2013-06-15 kl. 18.55.mov

2013-06-15 » 19:00:35
» Elin

min blog me star stable:love...

2013-07-05 » 06:51:53
» Sara

Hej
Undrar hur länge det tar att komma med i klubben. Jag har stått på plats 40 länge nu.

Svar: Vi har sommarpaus just nu!
diamondbubbles.blogg.se

2013-07-08 » 18:28:09
» Sara

Hej :)
Jag tänkte bara säga att jag råkade ta bort er som vänner ni som äger denna klubb.. Jag rensade bara och råkade ta bort alla. Men kan ni 2 lägga till mig som vän igen? För jag vill gärna stå kvar i kön. För detta är den bästa klubben. MVH/ Sara Starside

2013-07-18 » 23:58:33

:love:

2013-08-04 » 19:39:13

Vill gärna vara med i klubbkön sen.. Värkar vara en väldigt aktiv o bra klubb,sånt som jah gillar :-D

2013-08-11 » 18:28:31

:-d cool klubb

2013-08-21 » 15:05:11

Hej! Eran klubb verkar vara så sjukt bra! Skulle jag kanske kunna få stå i kö? hade en klubb som var jättebra, men dom tog bort den ;( har också några vänner i DBC jag är i level 13 har typ en milimeter till level 14 haha<3 älskar DBC (even om jag inte går i den haha)

2013-09-30 » 17:02:12

Skulle vilja ställe mig i kö till Diamond Bubbles Company (DBC);-) Letar efter en bra klubb och jag tror detta är dne klubb jag söker:-d

2013-12-25 » 15:44:48

:blush:

2013-12-27 » 19:21:40

Hej!:cool: Hade SÅ MKT Viljat stå ikö :( Men jag vet att kön e stoppad men innan den stoppades så brevade jag dig du svarade ALDRIG ;-(

2014-01-02 » 20:19:49

Hej!:-d Jag undrade bara om man kan stå i kö för DBC fortfarande?

2014-01-26 » 09:20:09

Hejsan! Jag vann en en fribiljett till DBC i Stephanie Snowhalls julkalender och jag undrar om , och isåfall, när jag får komma in :)

Svar: Du ska ha mejlat för väldigt längesedan om fribiljetten då vi nu startat kön ):
diamondbubbles.blogg.se

2014-01-31 » 20:15:04

Jag mejlade till dig, när jag precis fått biljetten. Men kanske att jag stavade fel på ditt namn? Aja, får väl vänta i kön tills det blir min tur cx

2014-02-01 » 08:50:04

Hej! Jag vill gärna ställa mig i kö till Diamond Bubbles Company, men hur gör jag. Jag har klickat runt på bloggen, men jag hittar inte vart/hur man ställer sig i kön. Sett några som säger att kön är full; stämmer det? Skulle gärna vilja ta kontakt med dig, antingen via instagram eller via starstable. Om du kan ta dig tid att svara på denna kommentar skulle jag bli oerhört tacksam. Tack på förhand! /Rose S

Svar: Hej! :D Ja, det är lite klurigt att veta hur man kommer med det håller jag med om. Men, det enda sättet jag tar emot folk är via mejl på sso. :) Kön var full ett tag, men nu är den i full rulle! :D
diamondbubbles.blogg.se

2014-02-03 » 16:09:01

Hej! Jag undrar om nån vill vara med i min klubb: SDC Star Dolphins Company!

2014-02-07 » 19:28:24

Vill stå i kö :love::love:

2014-02-14 » 22:34:05

Vill stå i kö! :love: :love:

2014-02-14 » 22:34:35

Hey! :D

Får inte tag i dig på sso, eftersom brevlådan är full... Men i alla fall xD Har hört att kön är på gång igen, skulle vilja stå i den i såna fall!

Tack! :)

// Montis

PS. Älskar din blogg! cx

2014-02-15 » 20:38:17

Emm Jenny jag skickar brev till dig pratar med dig du svarar inte och jag skulle vilja vara med i dbc och stå i kö tack

2014-02-23 » 00:22:37

Hur ställer man säg i kö? :-) Jag heter som sagt Lydia kittennose på starstable och är Level 14. Jag brukar umgås med mina vänner och levla Cx Jag älskar att umgås med klubben och vänner och vara med på event, tävla men också mysiga stunder bara klubben tillsammans. Dethär med träffen den 5 Juni tycker jag verkade jätte intressant. Jag bor nära hummlegården (?) och skulle vara kul att träffas men är ju dessvärre ej med. Men jag skulle gärna vela stå i kö eller något liknande för att komma med i klubben ;D Sett att det är något med 200 som står i kö så får väll vänta.... Men är det något med ni vill veta om mig så är det bara att kommentera på någon av mina instagram bilder om kontakt eller något sådant x) ( @lydiakittennose )
Kram :)

2014-04-01 » 12:42:31

Hej! Jag undrar en liten sak: vad krävs för att få bli ägare till DBC?

Svar: Tyvärr kan jag inte svara på det. Eftersom att jag inte söker någon klubbägare i DBC. :)
diamondbubbles.blogg.se

2014-04-06 » 17:38:26

Hej Jenny!

Jag vill gärna stå i kö till DBC om det skulle gå bra, det är ju sjukt lång kö, men det är de nog värt. Hoppas du ser detta och svarar (:

2014-04-27 » 19:50:21

hej en fråga updaterar ni kön till DBC vill så gjärna gå med i klubben ochackam för svar

2014-05-26 » 17:06:34



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback