Veckans schema!

Måndag
Andrea Northlee
Klockan 19.00
Äppellunden
 
Info - Utställning! Du ska klä ut dig till VALFRI jorvikbo.. alltså t.ex Loretta. Inte någon spelare utan jorvikbo. :D 
Ni kommer sedan att bedömmas och en vinnare kommer utses!
 
Tisdag
Rebecca Darkfield

INGEN INFORMATION ÄN.

Madelyn Wintertknight
 
Dressyrträning klockan 18.00 i RH. :D
Dressyr kläder BÖR ni ha på er. 
EDIT - Efter GC. 
Onsdag
Alicia Starnight
Klockan 18.00 - efter GC
Ridhuset
 
Stilhoppning ska jag, Alicia Starnight ordna Onsdag 20 Mars 2013. Hopptävlingen börjar 18.00 direkt efter Gyllenåsarnas Championat. Vi samlas i ingången där jag förklarar lite. 
 
Stilhoppningen går ut på att du ska komma i en hoppoutfit. Gör den så fin du kan! Allroundsadel & Hjälm är ett måste, men försök få outfiten så hoppningsinspirerad som möjligt. Jag ger poäng på outfiten, 1-10. 
Ni ska tävla Baronessans Första Hoppbana i er outfit, jag ger er poäng på banan 1-20. Jag ger er poäng 
beroende på gångart (helst kort galopp), och vägar.
Jag kommer fota lite samtidigt.
Bana: Baronessans Första Hoppbana
 
Torsdag
Lucy Westlake
Klockan 19.00 slutar innan GC.
Ridhuset
 
Info - Maskeradhoppning! Bedöms efter kläder och vägar INTE tid. :)
 
Fredag
Evelina Westson
Klockan 19.00
Café pinta
 
Info - Dansstopp. :D Ni dansar och jag pausar ;)
Vi kommer gå efter min dator och mina ord. Säger jag att du åkte ut är det tyvärr så! :)
 
EDIT : MODEL MÖTE KLOCKAN 17.00 FP BORGEN
 
Lördag 

Event! Nu var det ett bra tag sedan vi körde en riktig dressyrtävling!
Klockan 18.30 vid VD paddocken. Detta blir en riktig tävling med protokoll så gör ditt bästa ;)
Programet ni rider är redan bestämt ni hittar den HÄR, plugga in det och träna på det! April kommer vara dommare tsm med Jen som sekreterare. Outfiten spelar också roll så ett tips är att ha dressyrsadel osv!
Mer detaljerat får ni sedan via frågor på plats!
 
Söndag
Julia Snowwood (efter mötet)
Klockan 19
 
Info - Samling i steves paddock för att dela in lagen. Efter att ett lag vunnit kommer det laget splittras och få tävla emot alla! - EN FÖR ALLA OCH ALLA FÖR EN - och vinnaren får 3 dars erfaren ryttare. :)
 
INGEN INFORMATION ÄN.
Även möte på DC båten klockan 16.00 och DBM mötet framflyttat till 18.15 och vi kommer ha möte och få se en modevisning utan(fail där jen.) tillsammans med Frost Rainbows i VD paddocken. Ta med sommar kläder. :D 
 
 



Jag står inte med i kön även fast jag mejlade Jen :c Kan ni ställa upp mig i kön?

Svar: Vi håller på!
diamondbubbles.blogg.se

2013-03-18 » 15:56:44

Kan ej komma idag bråkat med mamma och får ej sitta vid datorn idag.

2013-03-18 » 18:43:22

Haha vad svår dressyren kommer bli... ;_; Men jaja man får väl öva typ 1000 ggr då! :3

2013-03-21 » 17:11:52



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback