VECKAN SCHEMA v11

 
FÖRST VILL JAG SÄGA ATT NU PÅ MÅNAD ÄR DET INTE LEDIGT (BARA IDAG) UTAN VI I DBM SKA HA MÖTE.
 
 
 
ja,eftersom att vi egentligen skulla vara lediga på måndagar (hela dbc) men nu jobbar inte jag idag och därför kommer jag kunna hålla möte med er. Vi ska planera första tidningen,temat och börja ta kort m.m :D Ska bli otroligt kul!
 
En grejj bara. Ni som har häst modeller kommer inte alltid få vara i samma bild som eran häst utan en annan person kanske måste stå brevid eran häst oså! :) Så ni kommer inte alltid vara med hästen! :D 
 
Men ja.. KLOCKAN 16.00 I FP BORGEN LÄNGST UPP
 
 
 
Måndag - Möte för BARA er som är med i DBM.
Klockan 16 i FP borgen.
 
Tisdag - Strandpromenad med grillning,låter tråkigt ellerhur?
Så vi kryddar detta med en skattjakt där ni är in delade 2st i ett lag och ni ska gå med era strandkläder runt hela jorvik. ;) Ni kommer bli så trötta xD - MEN JAG KOMMER HA KUL MOHAHA -
Klockan - 16.00 samlas vi nere vid FP stranden vid dem där små husen. :)
 
Onsdag - Under kontstruktion :3 
 
Torsdag  - Hittade inget att ha som frågade runt i klubbchtten och det blev tillslut sommaroutfit med catwalk & häst! Som vanligt är mina aktiviteter 19.00! Sammlas vid FP ;)
 
Fredag - Klurar vidare på min aktivitet (April) men 19.00 vid FP!
Sedan är det DBM möte med mig Jenny denna vecka och det är klockan 17.00 i FP borgen. :)
 
Lördag - Under konstruktion!
 
Söndag - Klubbmöte klockan 16.00 DC båt.
DBM möte klockan 17.00 FP borg.



Kan ni ställa mig på kön? :)

2013-03-13 » 17:49:59

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-03-15 » 20:52:57

Kommer inte kunna logga in idag eller väldigt sent kanske:love::love::-O

2013-03-16 » 18:40:25

När ni skrev söndag- klubbmöte klockan 16.00 DC båt. Vad menar ni med DC båt? är det en båt som jag ej vet om.

2013-03-16 » 22:04:41



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback