SKOGS TEMA.

 
Denna veckans tema är Hollow Woods. Och det är alltså skogen. Alla aktiviteter kommer att genomföras i skogen denna vecka. :D 
 
 
Måndag - Aktivitet med Lucy Westlake.
 
Vem som liknar mest en skogspryl. :)
 
Reglerna är enkla.. :3 Ni möts vid Sonja som är i skogen. 
Ni ska klä ut er till något som finns i skogen. :D Lucy kommer därefter bedömma er och vinnaren får 3 dagars erfaren ryttare. :)
 
Tid - Efter GC klockan 18.00. :)
Med Lucy Westlake. :)
 
 
Tisdag -  Fälltävlings träning i FG. Möts vid Minka. :)
Klockan 19.00
 
 
Onsdag -  UNDER KONSTRUKTION.
 
 
Torsdag - Skogstrollet!
19.00 sammlas vi vid övergivna sommarhuset! Där kommer ni få vidare instruktioner mm! Lekan handlar om att inte bli uppäten av skogstrollet! App håller i detta ;)
 
 
Fredag - Frågesport med skogstema! ;) Sammlas vid grillplatsen i HW (Den som ej fungerar. Man byggde den i ett uppdrag) Klockan 7 som vanligt! :P
 
 
Lördag - Gå igenom eliminerings-leken! 19.00 vid övergivna sommarhuset!
 
Ni som inte är med på elimineringsfinalen kommer att ha en fälltävlnings tävling.. xD (lo)
med Jen. :)
Det kommer gå på lite udda vis. ;) 
Ni måste ha VÄST och HJÄLM för att delta.
Ni kommer att få rida in i fårhagen en och en där efter kommer jag kontrollera om ni är kapabla till att delta i tävlingen. När ni ska rida för mig MÅSTE ni ha väst och hjälm. Men när det är dags för tävlingen i sig kommer ni att få byta om till tävlingskläder. ALLTSÅ FÅR NI INTE KÖRA FIGGES 3 TÄVLINGAR. 
Efter detta kommer 3st att gå vidare i final. Dem kommer bedömmas på STIL och SNABBHET. Ni bör alltså ha med er en perfekt outfit för fälltävlings tävlan. Ni kommer att få skapa ett fint ridpass i fårhagen och visa upp er och få poäng. Efter det kommer ni möta varandra i figges svåra bana och där efter samla poäng efter snabbhet. :) 
Låter krångligt ja.. men mer info kommer den dagen. :D Vinnaren får 1 veckas mästare. :)
 
 
 
Söndag - Möte som vanligt klockan 16.00 :)
OBS jag jenny och april kommer att ha bytt gubbar under söndagarna för att apps ska träna på ägar rollen för att jag jen ska kunna slöa. 8D
 
KLUBBOUTFIT NU 8D
 
Detta är då våra klubbkläder. Inget måste att ha dem! :D 
 
 



Får jag gå med i DBC?

Svar: Ja,men du är tyvärr anonym. :(
diamondbubbles.blogg.se

2013-03-04 » 08:20:18

Hej,Jag stod på 6 plats och nu är jag borttagen därifrån....
Varför det?
Kram Molly ♥

Svar: Hm, du står ju på plats 25 på listan? :) /App
diamondbubbles.blogg.se

2013-03-04 » 10:53:59

Jag hade tydligen två platser O.o
Men Jen skickade ett mailoch sa att ja kunde gå med nu :)

2013-03-04 » 18:54:22

Haj xD Jag kommer inte på skogs tema eftersom jag intet är sr för mitt tog slut i lördags... :(
Men jag fyller år den 15 mars så då får jag sr,för jag äger att övertala mamma ;) haha 8D Life time såklart =) Sen komer på events och lektioner och snt ;)
Kramiz Molli♥♥

2013-03-06 » 07:21:05

Såg lite stavfell ;D Den här datorn stavar fel hela tiden XC

2013-03-06 » 07:22:20

stavfel ;)
Jag gillar inte denna data ^^

2013-03-06 » 07:23:34

Tydligen så kan jag kanske bli sr ;)
Idag då alltså xD

2013-03-06 » 12:46:50

Vad menar du med väst xD
Hänger ej med hahah ;)

2013-03-06 » 14:18:52

Vart köper man den sadeln? Är det FG elr? :D

Svar: vilken sadel? xD
diamondbubbles.blogg.se

2013-03-09 » 11:57:35

Var ska mötet hållas? =^.^= xD

Svar: Mötet är på dc båtarna i ml stranden! :D
diamondbubbles.blogg.se

2013-03-10 » 08:35:32



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback