Modeller sökes!

 
Ja,eftersom Dorothy inte längre är i DBC så kommer jag att starta upp DBM! 
Dock kommer inte modell möten eller arrangemang vara så värst mycket men såklart ska vi få igång allt så det kan bli lite stressigt såhär i början! Jag kommer ha stora krav på er som går med i DBM och kommer ha en uttagning om allt för många vill gå med. :) Vi kommer att lansera ut (försöka) en tidning varje månad. Alltså vi säger att det är den 1 mars idag.. under hela denna  månad ska vi jobba på April tidningen och den 1 april kommer vi börja på maj tidningen. :) Men, det låter lite väl mycket att börja på nu!, så vi kommer att lansera ut EN tidning till att börja med och den har inget releas datum utan den kommer ut när den är klar. :) DBM kommer troligen starta upp en mode blogg m.m men allt detta kommer i framtiden då jag är andra halvan av DBC och kommer ha fullt upp med aktiviteter. Men såklart kan jag fråga april om hjälp och det kommer jag. :) 
Men regler för DBM är då!
 
1. - Du ska vara en aktiv medlem.
2. - Redo att offra star coins för plagg som MÅSTE köpas.
3. - Ha en rätt så väl uppdaterad garderob och ha tillräckligt med kläder.
4. - Kunna offra star coins på smink och frisyrer som MÅSTE köpas. ( Vid undantag kan jag sponsra såklart. )
5. - Vara mogen.
6. - Ta sitt ansvar och verkligen försöka komma på allt som arrangeras i början då detta är otroligt viktigt och jag har verkligen inte tid men jag vill göra detta med er. 
 
Det var väl allt! :) Första castingen kommer att vara klockan 17.00 på söndag och du bör ha med dig DIN finaste outfit. Vi kommer att samlas inne i fort pinta slottet i det runda lilla rummet. Jag kommer vara 'dommare' utifall att det är alldeles för många som vill vara med. :) 
Du som är med kommer missa vissa aktiviteter och möten i klubben men eftersom du har annat så kommer detta INTE påverka din aktivitet. Ni som är med i DBM kommer att få arrangera modevisningar,jobba med våran tidning, hålla på med en blogg och självklart kunna ge reklam åt din blogg eller dig själv. Jag har inget direkt bestämt antal hur många jag vill ha med i början men när jag känner att det är tillräckligt så. :)
Utifall att du veta att du INTE kan komma på söndag men vill så kontakta Jenny Snowhill och skriv ett personligt brev om dig via posten och skriv om dig inkl din kärlek till mode och vad du kan bidra med. Gärna lägg upp bild på din blogg eller DBC medlems blogg med din finaste outfit så jag kan jämföra. 
Jag kommer gå efter
 
Matchning i färg.
Dina erfarenheter.
Kläder du brukar bära och här på dig på castingen.
Beteende.
Aktivitet. 
:)
Det är dem punkterna! :) 
Låter detta intressant !? :)



Jag vill helt klart vara med på castingen! :thumbup::-d

2013-03-07 » 19:59:16

Ska kanske vara med! ;'3

2013-03-07 » 21:56:01

Jag vill vara med. Men vilken tid?

2013-03-08 » 16:49:10
» madde

Jag är ju med, men ja.. så ni vet ;)

2013-03-08 » 21:46:52

Jag skulke vilja vara med! 8D Jag har sida 1 helt full och sida 2 har jag halvfullt och jag har 1417 sc!:DD

2013-03-09 » 20:08:25

hade gärna velat vara med, men har lite kris på min ekonomi xd

2013-03-10 » 09:16:12

Ok, Ändra mig. JAG ÄR MED :D

2013-03-10 » 09:17:24

Jag står just nu i kö till DBC! Men jag är aktiv. så när jag är medlem i DBC kan ju jag!

2013-03-16 » 11:17:25

;-P:thumbdown::thumbup::tired::bigeyes::tired::cool::mad::cool::mad::blush::love::rolleyes::question::-|;-(:-s;-):-P

2013-04-15 » 21:41:15



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback