DBC 1 ÅR OM 88 DAGAR.

 
Du läste rätt. 8D 
 
Den 29 maj kommer ALLA dbcare att kunna tävla om en proppfylld box. ( Själva boxen är från glossybox som jen så fiffigt valt att prenumerera på. TIHIH )
 
Denna box kommer få ett riktigt DBC utseende. Den kommer designas för att passa DBC och innehållet kommer vara väldigt mycket starstable relaterade grejjer.  Allt från starcoins till redigerade bilder m.m.
Denna box är alltså meningen att den ska vara full med grejjer, så vi snackar inte om 5 grejjer utan vi snackar om 10000000000000000000 saker... okej nej men xD rejält mycket mer än 5 saker. :) 
Denna låda kommer sedan att SKICKAS hem till denna person och efter att personen fått öppna och se vad som finns där i kommer priserna att publiceras på bloggarna. :) 
 
Men det finns små nackdelar. För att kunna delta måste man vara med i DBC. Alltså,blir man kickad så är riskerna otroligt små att man kanske hinner gå med igen när det är dags att dela ut denna. Om du har förslag på VAD man kan lägga till i boxen så tveka inte att kommentera! 
 
 
 



OMG!! :D

2013-03-03 » 10:48:05

Jag kommer inte hinna :(
Hmm, jag tror att en bra grej hade varit en redigeran bild från App, så man får välja ungefär hur man vill ha den! Hon redigerar jättefint :D

2013-03-03 » 13:53:57

Kanske sc koder eller sr koder?Är inte med i DBC men är nmr 15 så om jag inte blir kickad kommer jag va där då!!!!:D

2013-03-05 » 20:12:32

Hej! (: jag skulle vilja ställa mig i kö till att vara med i DBC! jag skrev ett brev till April men jag skriver här också ^^

2013-03-31 » 14:55:08



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback