Intresserad !?

En tjej vid namn Hanna är ny i staden Silver Glade. Hon är en rätt normal, lite tråkig tjej vars klädsel är väldigt vardaglig. Hon ska bo i en liten stuga i Silver Glade, hon ska även jobba hos Gubben Steve. Hon träffar ett gäng olika typer som tex. Snobbiga rika tjejer med vackra, vita hästar. Duktiga elever, de "coola" osv. Men hon fastnar hos en tjej, en emo/goth (stavning) som verkar shysst, vilket hon är. Hon har också en häst. Men det börjar gå rykten om att Hanna är med henne, och sedan visar det sig att Emo/Goth tjejen är anställd/släkt med en DC's vikigaste personer. Hon försvinner mer och mer ofta. 
 - det är snart jul -
 
Hanna har ni varit där rätt länge, eftersom hon kom i mitten av sommar. Hon följer efter Emo/goth tjejen och hittar henne påväg mot DC. Hon berättar för en Hippie tjej som hängt med och bara "varit" där ett tag. Tillsammans löser de mysteriet och förhindrar att den onda Emo/goth tjejen tar över världen. 
 
Såklart kommer det ske fullt av "små missöden" förutom det här, tex. blir Hanna lite små kär osv. 


Jag hoppas ni fått lite mer koll på själva "handlingen". Eftersom det är en julsaga kommer det ske ett lyckligt slut vid en gran. (haha) och tomten är såklart där. Det kommer ske mer småsaker, men det här alltså huvudstorryn, sen får jag se om det får plats mer osv.
 
enligt min beräkning kommer det passa till 24 avsnitt om man helt änkelt tar med lite små problem osv.
 

Information
 
jag skulle uppskatta om ni tog ut några som ni tror skulle passa, (dvs. aktiva, har någorlunda med kläder och kan tåla att man säger till vad de ska göra). Sedan är det fritt fram för alla i DBC att söka, och även andra. Jag kommer att lyssna på alla då de berättar vad de skulle vilja spela (det kommer behövas rätt många statister). 
 
Jag kommer starta inspelningen i ca. Augusti/September då det kommer bli rätt hektiskt både under inspelningen & redigeringen. 
 Har ni idé på när ni kan informera? För mig är det bra så fort som möjligt och att så många som möjligt ser det.
 
 
Mvh
 
Ebba Nightdawn
Om någon känner sig intresserad av detta kan ni kontakta Ebba. :D 
Som tack från mig och App att ni deltar får ni en present i slutet av sommaren! :D 
Ni som vill sommarjobba kan även kontakta oss, sista vecka nu! :)
Komihåg att mejla om det. c: 
[email protected]~



Jag fattar inte xD Om man vill medverka, ska man mejla [email protected] då? owo

Svar: Nej, om man vill medverka ska man mejla ebba på sso. c:
diamondbubbles.blogg.se

2013-06-29 » 21:16:41

jag vill vara med om jag får men det är bara om ni har plats tid eller vill??:-)

2013-07-19 » 00:26:57



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback